دختر و یک پسر زورگیر، از دوست خود سرقت کردند



دو دختر و یک پسر که بعد از سرقت از منزل دوستشان، در قبال بازپس‌دادن اموال مسروقه، وجه نقد درخواست کرده بودند، دستگیر شدند.

سرگرد محمد آقااحمدی، رئیس کلانتری ۱۰۴ عباس‌آباد گفت: با شکایت یکی از شهروندان محله نیلوفر درخصوص سرقت به عنف از منزلش، تیمی از مأموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. او افزود: مال‌باخته در بررسی‌های انجام‌شده اعلام کرد سه نفر از دوستانش که دو دختر و یک پسر هستند، پس از ورود به منزلش او را مورد ضرب‌وجرح قرار داده و پس از آن تعدادی لوازم منزل از جمله یک دستگاه ال‌سی‌دی، دو دستگاه مانیتور، سه دستگاه گوشی تلفن‌همراه، یک‌سری مدارک شناسایی، یک‌سری کارت‌های هدیه بانکی، دو عدد لپ‌تاپ، یک عدد کیس کامپیوتر و یک دستگاه دوربین عکاسی را به سرقت برده و پس از تماس تلفنی در قبال بازپس‌دادن آنها وجه نقد درخواست کرده‌اند.

 

این مقام انتظامی عنوان کرد: تحقیقات و بررسی از سوی مأموران آغاز شد و با توجه به سرنخ‌های به‌دست‌آمده مخفیگاه متهمان و مشخصات آنها به دست آمد و در اقدامات انجام‌شده مال‌باخته با دو نفر از سارقان قرار گذاشتند تا در محلی با تحویل پول نقد اموال مسروقه را بازپس بگیرد که با حضور به‌موقع مأموران در محل این دو سارق که مهشید و رؤیا، نام دارند، دستگیر شدند.

 

کلانتر محله عباس‌آباد تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های انجام‌شده به جرم خود اعتراف و همدست دیگر خود را نیز معرفی کردند که با راهنمایی‌های آنها مخفیگاه متهم سوم نیز شناسایی شده و در عملیاتی ضربتی او نیز دستگیر و به کلانتری منتقل شد. سرگرد آقااحمدی خاطرنشان کرد: متهم سوم که صدرا نام داشت نیز در بازجویی‌های انجام‌شده به جرم خود اعتراف و محل اختفای اموال مسروقه را به پلیس معرفی کرد که با هماهنگی‌های انجام‌شده اموال مسروقه به مال‌باخته بازپس داده شد و هر سه متهم برای تحقیقات بیشتر به دادسرا منتقل شدند.

 

 خبرآنلاین  /شرق

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------