باند سارقان سیم برق در کاشان متلاشی شد



فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری اعضای باند سارقان سیم برق در کاشان خبر داد.  

به گزارش مهر، سرقت از جمله جرایمی است که نه تنها به اموال مردم تعرض می شود بلکه امنیت و آسایش جامعه را نیز خدشه دار می کند و پلیس به عنوان پیشگامان عرصه نظم و امنیت با سارقان با قدرت برخورد می کند.

 

سرهنگ علی پورکاوه از انهدام دومین باند سارقان سیم برق در کاشان کمتر از یک ماه خبر داد و اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین مورد سرقت سیم برق در سطح شهرستان کاشان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

 

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۴ ناجی آباد شهرستان کاشان با انجام یک سری اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند اعضای باند سارقان سیم برق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی متهمان به نامهای الف_س ۴۰ ساله، ح_ق ۲۷ ساله و ع_ق ۳۷ ساله به همراه اموال مسروقه در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ابراز داشت: طی انجام بازجویی های فنی به عمل آمده در کلانتری ۱۴، متهمان در ابتدا منکر هر جرم بودند اما در تحقیقات تکمیلی با توجه به شواهد و قرائن موجود به ناچار لب به اعتراف گشودند و به بزه انتسابی خود اقرار کردند.

 

وی گفت: از شهروندان درخواست می شود تا در صورت مواجه شدن با قطعی غیر منتظره برق در زمان های خاص مخصوصا نیمه شب قبل از هر اقدامی با مرکز پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------