سارق برای فرار از ارتفاع 12متری پرید



ساعت 10 صبح، پنجمین روز از دی‌ماه مأموران گشت پلیس آگاهی پایتخت، در محدوده خیابان هفتم‌تیر، یک دستگاه خودروی سواری را مشاهده و با توجه به ظن مسروقه‌بودن آن، مشخصاتش را از مرکز کنترل پلیس آگاهی پایتخت استعلام کردند که مشخص شد این خودرو مسروقه است.

 مأموران به راننده خودروی مسروقه دستور توقف دادند اما وی با شنیدن دستور پلیس به‌سرعت از محل دور شد و سعی کرد با انجام حرکات مارپیچ و خطرناک از دست پلیس فرار کند که این اقدام به تعقیب وی منجر شد تا اینکه در نهایت در بزرگراه رسالت به دلیل سرعت زیاد و نداشتن تعادل با گاردریل برخورد کرد و متوقف شد اما راننده برای فرار از دست مأموران، از خودرو پیاده شد و خود را از پل رسالت به پایین پرت کرد. 

 

سارق پس از پریدن از بالای پل که 12 متر ارتفاع دارد، دچار آسیب و شکستگی اعضای بدن ازجمله فک، صورت و دست شد که بلافاصله با هماهنگی مأموران گشت انتظامی و حضور پزشک اورژانس تحت مداوای اولیه قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد. 

 

خودروی متهم که دچار آسیب جدی شده بود، به پارکینگ منتقل شد و در بازرسی از آن هشت باتری مسروقه خودرو و یک دستگاه کامپیوتر مسروقه خودرو نیز کشف و ضبط شد. 

 

متهم پس از طی دوره درمان برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد و با اشاره به اینکه 12 فقره سابقه کیفری دارد، به جرائم خود مبنی بر سرقت 300 باتری خودرو پس از آزادی یک‌ماهه‌اش از زندان اعتراف و اقرار کرد هر باتری را 60  هزار تومان به مال‌خران فروخته است.

 

 

خبرآنلاین/شرق

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------