مدیر مدرسه در قزوین به دلیل ضرب و شتم دانش آموز استعفا داد



 اخبار حوادث,خبرهای حوادث ,حوادث روز
ضرب و شتم مدیر مدرسه‌ای در قزوین، کار دانش‌آموز کلاس هفتم را به بیمارستان کشاند و مدیر را مجبور به استعفا کرد.

 به گزارش مهر ،حسین بی نیاز مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین در خصوص این حادثه اظهارداشت: با شکایت والدین دانش‌آموز کلاس هفتم یکی از مدارس مقطع متوسطه قزوین، هنگامی که یکی از دانش‌آموزان در صف مدرسه مشغول صحبت بوده حرکاتی شیطنت آمیز از وی سر می زند که مدیر مدرسه عصبانی شده و نمی تواند خود را کنترل کند و دانش آموز را از صف بیرون کشیده و ضرب و شتمی صورت می گیرد و چون دانش آموز از قبل مشکلاتی داشته حالش خراب می شود.

 

بی نیاز تصریح کرد: دانش آموز پس از انتقال به مرکز درمانی حالش بهتر می شود و والدین وی از مدیر مدرسه شکایت می کنند.

 

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین یادآورشد: بنا به اظهار والدین دانش‌آموز، نامبرده به دلیل یک سانحه در فصل تابستان دچار صدمات شدیدی از ناحیه سر و دست و پا شده بود و شخص مدیر مدرسه نیز با آگاهی کامل از این موضوع وضعیت دانش آموز را رعایت نکرده بود اما بلافاصله با پذیرش اشتباه خود، از والدین دانش‌آموز عذرخواهی کرده ولی والدین دانش آموز با تهیه نامه‌ای به ریاست آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین، از مدیر متخلف شکایت کردند.

 

بی نیاز یادآورشد: مدیر مدرسه پس از این حرکت و اذعان به اشتباه خود استعفا داده و مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک هم با آن موافقت کرده است.

 

وی اظهارداشت: آسیب رساندن به دانش آموزان در محیط مدرسه به هیچ بهانه ای پذیرفته نیست و این مدیر نیز یک لحظه نتوانسته بود بر خشم خود ناشی از حرکات شیطنت آمیز دانش آموز غلبه کند و متاسفانه شاهد حرکتی بودیم که هم دانش آموز و هم معلم و مدیر را دچار تاسف کرد.

 

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان بیان کرد: به هر حال مدیر مدرسه هم عذرخواهی و ابراز ندامت از حرکت غیرمنطقی خود کرده و استعفا هم داده است و امیدواریم دیگر شاهد اینگونه حوادث نباشیم و هم دانش آموزان و هم معلمان و فرهنگیان حرمت یکیدیگر را رعایت کنند در رسانه ها به این موضوع خاتمه داده شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------