آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

تصادف زنجیره ای 17 خودرو در تبریز




 اخبار حوادث - تصادف زنجیره ای 17 خودرو در تبریز

 تصادف 17 خودرو در تبریز، یک کشته و 2 مصدوم برجا گذاشت.

حبیب حسینقلی‌زاده، مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان‌شرقی به خبرآنلاین گفت: در این حادثه 17 خودرو اعم از سواری، تریلی و کامیون با هم در اتوبان شهید کسایی تیریز، روبروی شهرک آزمایش تصادف کردند. اورژانس 115 تبریز با دریافت گزارش این تصادف بلافاصله 5آمبولانس را به محل حادثه اعزام کرد که خوشبختانه با توجه به وسعت تصادف، تعداد فوتی ها و مصدومین پایین بود.

حسینقلی‌زاده گفت: متاسفانه در زمان وقوع تصادفات شهروندان با پارک خودرو در کنار جاده و توقف های نابجا به تماشای صحنه تصادف می پردازند و یا اقدام به فیلمبرداری می کنند که این امر احتمال وقوع تصادفات بعدی را برای خودروهایی که در حال عبور از محل هستند با این افراد به وجود آورده و باعث می شود تعداد سانحه دیده گان افزایش یابد.

در این حادثه رانندگان خودروهای عبوری هر دو لاین اتوبان شهید کسایی تبریز توقف کرده بودند که این امر باعث شد عوامل امداد و راهداری امکان تردد در این مسیر را نداشته باشند و به موقع نتوانند راه را باز کنند.
 اخبار حوادث - خبر آنلاین
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------