کلاهبرداری میلیونی از دختران به بهانه ازدواج/پسر شرور دستگیر شد



اخبار حوادث -  رئیس پلیس فتا استان یزد:
کلاهبرداری میلیونی از دختران به بهانه ازدواج/پسر شرور دستگیر شد

رئیس پلیس فتا استان یزد از دستگیری متهم کلاهبرداری یک میلیاردی در سایت‌های همسر یابی که با بهانه ازدواج اقدام به سر کیسه کردن طعمه‌های خود می‌کرد، خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، سرهنگ حسین رضایی اظهار کرد: با اعلام شکایت خانمی 35 ساله و لیسانس، مبنی بر آشنایی در یکی از سایت‌های همسریابی با فردی به نام محسن و جلب اعتماد وی به بهانه ازدواج و متعاقب آن پرداخت مبلغ 350 میلیون ریال برای رفع مشکلات مالی محسن، شناسایی و دستگیری متهم این پرونده در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا استان یزد قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران پلیس فتا با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی متهم را به هویت م.ن 27 ساله، متاهل، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش تعداد بسیار زیادی سیم کارت تلفن همراه کشف و ضبط کردند.
 
رضایی خاطرنشان کرد: متهم در چندین سایت همسریابی به نام‌های مختلف محسن، محمد و  بسیاری نام‌های دیگر عضویت داشته است.
 
رئیس پلیس فتا استان یزد افزود: متهم با معرفی خود به عنوان پزشک، مهندس و تاجر، با مطرح نمودن این موضوع که همسرش فوت کرده و طرح وعده ازدواج و تحریک احساسات دختران، علاوه بر فریب آن‌ها، نسبت به کلاهبرداری و اخذ مبالغ هنگفتی در حدود یک میلیارد ریال اقدام  کرده است.
 
وی از مراجعه  ده‌ها نفر از شاکیان این پرونده از استان‌های مختلف در رابطه با این پرونده خبر داد و گفت: با دستور مقام قضایی متهم تحویل زندان و اقدامات بیشتر در جهت شناسایی شاکیان احتمالی ادامه دارد.
  اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------