پشت پرده‌ای از زندان زنان/وقتی زنان برای آزادی تسلیم شیطان می‌شوند




اخبار حوادث - پشت پرده‌ای از زندان زنان/وقتی زنان برای آزادی تسلیم شیطان می‌شوند

آژانس ایمنی کار زندان‌ها یک مورد تجاوز به زن زندانی را در کلاس آموزش زندان توسط معلم تأیید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، هفته گذشته صحبت‌های یک زن زندانی در ایالت آریزونا متحده آمریکا، رسانه‌ها را برآن داشت تا در مورد این موضوع بیشتر بررسی کنند.
 
صحبت‌های این زن زندانی که نامش افشا نشد، حکایت از آن داشت که او بعد از استحمام وارد کلاس درس زندان شده بود که با حمله معلم که مردی حدود 35 ساله بود، مورد تجاوز جنسی و ضرب و شتم وحشیانه قرار می‌گیرد.
 
گفتنی است، طبق قانون زندان‌های آمریکا هرگونه سوء رفتار با مجرمان و زندانیان خارج از چارچوب حقوق زندانیان بوده و ممنوع  است و در صورت رخ دادن این گونه حوادث سریعأ باید مرکز اصلاحات، رئیس زندان و آژانس ایمنی از محل کار زندانیان پاسخگو باشند.
 
«راشل براکوی» سخنگوی‌آژانس ایمنی محل کار زندانیان درباره این موضوع گفت: نتیجه گزارشات بدست ما نیز رسیده است و تجاوز در زندان این ایالت صورت گرفته است.
 
وزارت اصلاحات آمریکا نیز در عین ناباوری اعلام کرد: این حادثه مانند سایر اتفاقاتی نظیر مرگ و میر زندانیان است و جای هیچ گونه بررسی و تحقیقاتی ندارد.
 
«بیل» سخنگوی وزارت اصلاحات گفت: با این حال باید در مورد سیاست‌های امنیتی در زندان و اطمینان از بی خطر بودن کارکنان و معلمان بازنگری شود.
 
«داگ‌نیک» سخنگوی زندان ایالت آریزونا درباره این حادثه تلخ و ناگوار گفت: واقعأ صحنه دلخراشی بود. این زن به شدت ناله می‌کرد و از معلم عاجزانه درخواست می کرد تا او را رها کند. ولی او بدون توجه به التماس‌ها و ضجه‌های این زن زندانی او را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد.
 
به گفته داگ میک، خیلی از زنان زیباروی زندان مورد سوء استفاده جنسی این معلم قرار گرفته‌اند و کسانی که در برابر خواسته های او تسلیم نشدند، مورد ضرب و شتم قرار گرفته اند.
 
کارل معاون سرپرست سابق زندان آریزونا درباره تجاوزهای صورت گرفته از زندان‌های آمریکا گفت: ما همیشه شاهد حوادث تلخی در زندان‌های ایالت‌های مختلف آمریکا بودیم به طوری که سالانه 1300مورد تجاوز به کودکان و زنان زندانی گزارش می‌شود.
 
جالبتر اینکه، رسانه‌های محلی ایالت آریزونا این اتفاق را فاجعه ای بزرگ و دور از حقوق انسانی عنوان کردند و یاد آور شدند که کارکنان زندان ها به خود اجازه می‌دهند تا زنان و کودکان زندانی به طور آزادانه مورد تجاوز های وحشیانه خود قرار دهند.
 
همچنین در رسانه های غربی آمده است که حدود 90 درصد زنان و کودکان قربانی در زندان های آمریکا از ترس طولانی شدن مدت مجازاتشان و همچنین تجاوز های وحشیانه تر، اعمال بی شرمانه کارکنان زندان را فاش نمی کنند.
 
واقعا جای تعجب دارد که چطور کشوری که صحبت از حقوق شهروندی می زند و خود را الگویی برای بشریت تلقی می کند، چنین مردمش مورد سوء استفاده و انواع شکنجه ها و آزارها قرار می گیرند.
 اخبارحوادث - باشگاه خبر نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------