پدر بزرگ با ضربات چکش نوه کشته شد




 اخبار حوادث - پدر بزرگ با ضربات چکش نوه کشته شد/دستکاری صحنه قتل برای گمراه کردن کارآگاهان پلیس

یکی از افسران پلیس آگاهی یکی از ماموریت‌های ضمن خدمت خود را به عنوان یک خاطره بازگو کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ مرداد ماه تابستان ٩١ عوامل پلیس اگاهی از فوت مشکوکی، احتمالاً بر اثر گاز گرفتگی در ابتدای ورودی بولاغلار در خانه شخصی بنام حسین مطلع شدند و سریعاً در محل حاضر شده و با هماهنگی مرجع قضایی به همراه پزشکی قانونی وارد آشپزخانه شدند که جسد در آنجا بود.

بوی شدید گاز کاملاً از خانه به مشام می رسید، جسد حدوداً هفتاد ساله بود، بررسی صحنه در حضور مقام قضایی و پزشکی قانونی صورت گرفت.
 
در تحقیق از اولیاء دم مشخص شد متوفی به تنهایی در خانه زندگی می کرده است و فرزندان او هر از گاهی به او سر می زده اند.

جسد به صورت درازکش در کف آشپزخانه جلوی ظرفشویی به پهلوی چپ به گونه ای كه دست ها و پای چپ رو به جلو و پای راست به صورت کمی جمع شده در عقب افتاده بود و مشخص بود كه صحنه از سوی قاتل دستکاری شده است.

قاتل طوری وانمود کرده بود که فوت مرحوم بر اثر نشت گاز از آشپزخانه بوده و صحنه را عادی جلوه داده بود.

چنین بنظر می رسید که مقتول در اثر گاز گرفتگی تعادل خودش را از دست داده و پس از برخورد با ظرفشویی و زخمی شدن دست و سرش به کف آشپزخانه افتاده است.

 طوری که در بررسی صحنه هم که از سوی مقام قضایی صورت گرفت و حتی معاینه اولیه جسد از سوی پزشکی قانونی که در محل صورت گرفت موردی مبنی بر مشکوک بودن و یا قتل به دست نیامد.

پس از اقدامات اولیه صورت گرفته و تحقیقات مقام قضایی به صراحت و به صورت کتبی دستور تحویل مقدماتی جسد به اولیاء دم بدون نیاز به بررسی بیشتر و کالبدشکافی را صادر کردند.

در ادامه با توجه به مشکوک بودن موضوع از نظر پلیسی و تحقیقات صورت گرفته به صورت نامحسوس و نیز با توجه به مشکوک بودن رفتار برخی از اولیاء دم و همچنین تماس تلفنی از سوی فردی ناشناس مبنی بر اینکه مقتول با فردی از بستگان خود رابطه خوبی نداشته و اینکه از زمان وقوع حادثه او متواری است؛ موضوع در دستور کار مقام قضایی قرار گرفت و از تحویل جسد به اولیاء دم خودداری گردید و تحقیقات تکمیلی از سوی پلیس آغاز شد.

با بررسی های انجام شده و پس از اطلاع از مخفیگاه متهم وی سریعاً دستگیر و تحقیقات پلیسی از متهم صورت گرفت.

در تحقیق از متهم ابتدا وی منکر هرگونه اتهامی شد تا اینکه وقتی در برابر دلایل و مدارک پلیسی ارایه شده از سوی کاراگاهان پلیس اگاهی قرار گرفت، چاره ای جز اعتراف نداشت.


متهم در اعترافات خود گفت: پس از مشاهده یک چکش در کنار یخچال آن را برداشتم و با یک ضربه که زدم او افتاد و برای اینکه مطمئن شوم فوت کرده تعداد4 -5 ضربه دیگر نیز زدم و او از پای درآمد.

متهم در خصوص دستکاری صحنه جرم اظهار داشت: شیر های گاز اجاق گاز را باز کردم تا با پر شدن هوای اتاق از گاز  بر اثر جرقه ترموستات یخچال آتش سوزی رخ دهد تا هم جسد و هم صحنه جرم سوخته و از بین برود و نیز آلت قتاله را که عبارت بود از یک چکش بعد از ارتکاب جرم به کنار جسد انداختم و متواری شدم.
 
در ادامه متهم انگیزه قتل را کینه قبلی از مقتول به علت تحقیر مداوم خانواده اش بیان کرد و اینکه مقتول همیشه بین پدر و عمویش فرق می گذاشته و تبعیض قایل می شده است.

 آن روز قاتل به علت فرار از خانه پدرش به علت اختلاف خانوادگی به خانه مقتول (پدربزرگش) رفته بوده است اما در آنجا به علت کینه قبلی و تحقیر های همیشگی وی با مقتول مشاجره کرده و پس از عصبانی شدن با چکشی که در آشپزخانه بوده ضربات متعددی به سر و صورت مقتول وارد آورده و او را از پای در آورده است.
 اخبارحوادث - باشگاه خبر نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------