دستگیری دو سارق شب‌رو با شلیک تیر‌هوایی




 اخبر حوادث - دستگیری دو سارق شب‌رو با شلیک تیر‌هوایی

تیم‌های گشتی پلیس تهران نو در جاجرود دو سارق حرفه‌ای شب‌رو را با شلیک تیر هوایی دستگیر کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ ساعت 5 بامداد، هفتم تیر ماه ماموران کلانتری 128 تهران نو حین گشت زنی در مسیر جاجرود به یک دستگاه موتورسیکلت سنگین که با چراغ خاموش در حال تردد بود مشکوک شده و درصدد بررسی موضوع بر آمدند.
 
به محض اینکه ماموران خواستند به موتورسیکلت سوار نزدیک شوند، آنان با مشاهده ماموران متواری شدند که با فرار متهمان ماموران با هماهنگی مرکز پیام اقدام به تعقیب و گریز کردند.
 
پس از طی مسافتی به راکب موتور فرمان ایست داده شد اما وی  توجهی نکرده به همین منظور ماموران به جهت متوقف نمودن متهمان ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح به آن ها فرمان ایست  دادند و بازهم توجهی نکرده و سپس ماموران اقدام به شلیک دو تیر هوایی کردند که بازهم متهم توجهی نکرده و به فرار خود ادامه دادند.
 
در ادامه تعقیب و گریز  5 تیر به لاستیک موترسیکلت شلیک شد که در نهیات در تقاطع خیابان امامت راننده قادر به کنترل نبوده و با گاردیل برخورد کردند و هردو نفر به صورت پیاده به فرار خود ادامه دادند که در نهایت متهمان که "احسان" و "پیمان" نام داشتند دستگیر شدند.
 
متهمان پس از دستگیری جهت بررسی به پلیس آگاهی انتقال داده شدند که در هنگام انتقال یکی از شهروندان به واحد مراجعه و اظهار داشت که متهم ریف اول ساعاتی پیش در خودروی وی را خم و 500 هزار تومان وجه نقد به همراه یک دستگاه گوشی و یک عینک به سرقت برده است.
 
سرگرد صادق زرونی رییس کلانتری 128 تهران نو درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: با تجمیع اطلاعات به دست آمده متهمان موتورسیکلت را توقیف و در اختیار کارآگاهان چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دادند.
  اخبار حوادث -  باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------