برخورد مرگبار نیسان وانت با مادر و کودک 7 ساله



 اخبار حوادث - برخورد مرگبار نیسان وانت با مادر و کودک 7 ساله

برخورد یک دستگاه نیسان وانت با مادر و کودکی در خیابان بهار تبریز - کوچه‌ی صفا، منجر به مرگ آنها شد.

منطقه آذربایجان‌شرقی، مادر 29 ساله و پسر بچه هفت ساله که ساعت 18:35 دیروز به قصد خرید از منزل خارج شده بودند، در فاصله‌ی کمی از منزل خود، توسط نیسان وانت زیرگرفته شدند. به گفته ی شاهدان این حادثه، راننده این نیسان وانت که مشغول فروختن سیب‌زمینی بود به شاگرد خود می‌گوید که خودرو را کمی جابجا کند، که شاگرد 22 ساله نیز به دلیل ناآشنابودن به قواعد رانندگی، این حادثه را رقم می‌زند.

سرهنگ صادق‌زاده، رئیس پلیس راهور شهرستان تبریز، با تائید این خبر علت وقوع این حادثه را عدم توانایی شخصی که پشت فرمان نیسان وانت نشسته بود عنوان کرد و افزود: بعد از استارت، خودرو 16 متر حرکت کرده و با برخورد به این مادر و کودک، منجر به مرگ آنها شده است.

صادق‌زاده با بیان اینکه راننده، جاده و وسیله‌نقلیه سه عامل منجر به وقوع تصادفات رانندگی است گفت: نقش 60 تا 70 درصدی عامل انسانی در تصادفات غیرقابل انکار است.

وی یادآور شد: اغلب مردم به دلیل عدم‌آگاهی از قواعد راهنمایی و رانندگی و در نهایت بی‌مبالاتی پشت فرمان می‌نشینند و در نظر نمی‌گیرند که یک لحظه غفلت آنها، علاوه بر خسارت‌های معنوی، موجب از هم‌گسستن خانواده و بسیاری خسارات جبران‌ناپذیر دیگر شده و تمام جامعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

حبیب حسینقلی‌زاده مسئول روابط‌عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی نیز گفت: با اعلام وقوع این حادثه به اپراتوری 115 استان، نزدیکترین پایگاه اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی گفت: متاسفانه تکنیسین‌های حاضر در محل، مرگ مادر را به علت شدت ضربه به سر در محل تائید کردند و کودک هفت ساله را با علائم حیاتی به بیمارستان محلاتی منتقل کردند.

وی ادامه داد: متاسفانه این کودک بعد از 20 دقیقه بستری در بیمارستان، جان سپرد.
اخبارحوادث - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------