آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

تبادل آتش سنگین بین پلیس و سارقان در کوههای شنبه



 اخبارحوادث - انهدام باند سارقان مسلح در دشتی
تبادل آتش سنگین بین پلیس و سارقان در کوههای شنبه

فرمانده انتظامی استان بوشهر از انهدام یک باند حرفه‌ای سارقان مسلح خبر داد و گفت: در این عملیات یکی از سارقان به شدت زخمی و 4 نفر دیگر دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، حیدر عباس‌زاده در جمع خبرنگاران در تشریح عملیات انهدام باند سارقان مسلح اظهار داشت: شرور و سارق مسلح فراری به هویت«عباس» با تشکیل باندی مسلحانه اقدام به سرقت مسلحانه و سرقت بار خودروها در شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و فراشبند در استان فارس می‌کرد.
 
وی بیان کرد: افراد این باند در آخرین اقدام مسلحانه خود یک دستگاه خودرو پرادو را از فراشبند استان فارس سرقت و پس از ورود به حوزه شهرستان دشتی اقدام به سرقت مسلحانه یک دستگاه خودرو پراید کرده و به سمت کوه‌های بخش شنبه و سنا حرکت کردند.
 
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: به محض اطلاع پلیس مبنی بر سرقت مسلحانه بلافاصله طرح مهار اجرا و عوامل پلیس بخش‌های انتظامی سنا و شنبه در مسیر حرکت سارقان حضور یافته و پس از عدم توجه سارقان به دستور پلیس و تیراندازی به سمت نیروهای پلیس، تبادل آتش بین پلیس و سارقان شدت می‌گیرد.
 
عباس‌زاده خاطرنشان کرد: در این درگیری مسلحانه یکی از سارقان به هویت«عبدالحمید» دستگیر و یکی از سارقان به شدت مجروح و بقیه سارقان نیز با رها کردن هر دو خودرو پراید و پرادو به سمت کوهستان اطراف متواری شدند.
 
وی با بیان اینکه بلافاصله نیروهای کمکی پلیس از مرکز استان و شهر خورموج به منطقه درگیری اعزام و تعقیب و گریز پلیس و سارقان در کوه‌ه‌های دشت پلنگ ادامه پیدا کرد، گفت: نهایتا سه نفر دیگر از سارقان به هویت‌های «محمدجواد»، «آرمان» و «محمدقلی» دستگیر و مقادیر زیادی کالای سرقتی به همراه سه دستگاه خودرو سرقتی کشف و به مقر پلیس در شهرستان دشتی عودت داده شد.
 
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در این عملیات مجموعا 6 دستگاه خودرو توقیف شد که 4 دستگاه سرقتی و دو دستگاه متعلق به سارقان است و جستجو و تعقیب پلیس برای دستگیری دیگر افراد این باند مسلحانه در کوه‌های دشتی همچنان ادامه دارد.
 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------