اعدام دو مجرم همدانی در ملاءعام




 اخبار حوادث - اعدام دو مجرم همدانی در ملاءعام

وی بیان کرد: پس از چندین مرحله رسیدگی به پرونده این دو شرور و تنفیذ احکام در نهایت با رای نهایی برای عبرت سایر افراد شرور امروز این حکم به اجرا درآمد.

دو شرور به نام های ˈوحید - قˈ معروف به وحید یاغی 24 ساله و ˈبهمن موسویˈ 22 ساله صبح روز چهارشنبه در ملاء عام در منطقه رسالت شهر همدان اعدام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در این ارتباط به ایرنا گفت: این دو شرور از اراذل و اوباش شناسنامه دار هستند که جرایم زیادی در چند سال گذشته در پرونده آنها ثبت شده است.

سرهنگ 'رسول مرادی' افزود: این افراد پس از چندین مرحله شرارت و مزاحمت برای نوامیس مردم با استفاده از سلاح های سرد از جمله شمشیر، قمه و چاقو و آزار و اذیت شهروندان توسط ماموران انتظامی دستگیر شدند.

وی بیان کرد: پس از چندین مرحله رسیدگی به پرونده این دو شرور و تنفیذ احکام در نهایت با رای نهایی برای عبرت سایر افراد شرور امروز این حکم به اجرا درآمد.

وی بیان کرد: بیش از 15 فقره شرارت و جرایم خشن و خاص در پرونده این دو شرور ثبت شده که برای نمونه می توان ورود به منزل شهروندان و اقدام به تعرض به نوامیس آنان که با مقابله افراد خانواده مواجه شدند، اشاره کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان افزود: این اراذل و اوباش شناسنامه دار همچنین اقدام به چندین مرحله راه بندان به ویژه مسدود کردن بلوار ارم شهر همدان و انجام برخی جرایم خشن در باغ ها و محله های حاشیه شهر کرده بودند.

سرهنگ مرادی ابراز امیدواری کرد: اجرای این حکم در ملاء عام موجب عبرت سایر مجرمان شده و آنها دست از اعمال ننگین و مجرمانه خود بردارند در غیر اینصورت دستگاه های انتظامی و امنیتی با هر گونه اخلال و بی نظمی و شرارت به شدت برخورد می کنند.


 اخبار حوادث - ایرنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------