کلاهبرداری از اتباع بیگانه به بهانه آزادی خانواده‌شان



اخبار,اخبارحوادث,کلاهبرداری

 

 اخبار حوادث - دو متهم 10 میلیون تومان اخاذی کرده بودند
کلاهبرداری از اتباع بیگانه به بهانه آزادی خانواده‌شان

افرادی که با معرفی خود به عنوان مامور از خانواده اتباع غیر مجاز که جهت طرد از مرز تحویل اردگاه شده بودند کلاهبرداری می کردند ، توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان پیشوا دستگیر شدند.

سرهنگ سلمان آدینه وند، فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا گفت : در پی اطلاع از فعالیت دو نفر اخاذ که با معرفی خود به عنوان مامور از خانواده چند نفر از اتباع بیگانه غیر مجاز که به دلیل اقامت غیر قانونی دستگیر و جهت طرد از مرز تحویل اردوگاه عسگرآباد شده با وعده آزادی اخاذی می کردند، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه این دو کلاهبردار با همین شیوه قریب به 100 میلیون ریال اخاذی کرده اند، افزود: با تلاش های به عمل آمده و با همکاری ماموران انتظامی مستقر در اردوگاه سرانجام هر دو متهم شناسایی و بلافاصله دستگیر شدند.

وی با اشاره به شناسایی سه نفر از شاکیان افزود: متهمان دستگیر شده با وجود انکار موضوع سرانجام در مواجهه با شکات به بزه انتسابی اعتراف کرده و هر دو متهم پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی ذیصلاح شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا در پایان ضمن هشدار به شهروندان از آنها خواست تا قبل از رویت کارت شناسایی و اطمینان از اصالت کارت به فرد یا افرادی که خود را مامور هر یک از ارگان های دولتی معرفی می کنند اعتماد نکرده و اگر از سوی این افراد مورد اخاذی قرار گرفته و یا فریب آنها را خوردند بلافاصله با مراجعه به نزدیکترین یگان انتظامی و یا تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 ماموران را در جریان موضوع قرار دهند. 


اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------