پایان وحشت آفرینی عربده کش جنوب تهران/ دستگیری شرور خطرناک در باغ همسایه




پایان وحشت آفرینی عربده کش جنوب تهران/ دستگیری شرور خطرناک در باغ همسایه

شرور خطرناکی که اقدام به عربده کشی، قمه کشی و ایراد ضرب و جرح عمدی در محدوده میدان خراسان کرده بود در استان البرز و در حین فرار با شلیک پلیس زمینگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ بر اساس دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 33 تهران مبنی بر جلب و دستگیری فردی از ارازل و اوباش سطح دو تهران به هویت "منصور" 31 ساله که به اتهام عربده کشی و قمه کشی و ایراد ضرب و جرح عمدی که چندی پیش در محدوده میدان خراسان به وقوع پیوسته بود مراتب در دستور کار عوامل عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

با رصد های اطلاعاتی صورت گرفته و تحقیق و بررسی محرز گردید متهم در ادرس استان البرز -شهرستان ساوجبلاغ بصورت مخفیانه زندگی می کند که برابر مفاد نیابت قضایی مامورین این مرکز به دادسرای محلی اعزام و با هماهنگی آن مرجع و پلیس امنیت شهرستان موصوف به محل مخفیگاه متهم اعزام شدند.

در ادامه پس از گسترش چتر اطلاعاتی و اطمینان از حضور متهم وارد ویلا شده که مشاهده گردید متهم قصد فرار از داخل باغ به باغ همسایه را داشته و به ایست مامورین توجه نکرد که مامورین با رعایت قانون بکارگیری سلاح و سه بار ایست اقدام به شلیک یک عدد تیر جنگی هوایی جهت مهار متهم نموده که متهم دستگیر و طی بازرسی بعمل امده  از وی تعداد دو قبضه سلاح سرد (چاقو) کشف شد.

سرهنگ علیرضا محرابی رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: متهم تحت الحفظ به بازداشتگاه پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ منتقل شد که در بازجویی بعمل آمده به بزه انتسابی خویش اعتراف کرد.

 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------