آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

قتل مرد معتاد در راه انتقال به كمپ ترك اعتياد




 اخبار حوادث - قتل مرد معتاد در راه انتقال به كمپ ترك اعتياد

سه مسوول كمپ ترك اعتياد كه در راه انتقال مرد معتاد به كمپ او را به قتل رسانده بودند در دادگاه كيفري منكر اتهامات خود شدند. رسيدگي به اين پرونده همزمان با انتقال پيكر مرد معتادي به بيمارستاني در شهريار در دستور كار پليس قرار گرفت.

به گزارش اعتماد، ماموران در ادامه متوجه شدند مرد جوان در راه انتقال به كمپ اعتياد مورد ضرب و جرح قرار گرفته است. با تكميل تحقيقات، پرونده براي محاكمه به دادگاه كيفري استان تهران فرستاده شد و متهمان صبح ديروز در شعبه 113 دادگاه كيفري و به رياست قاضي اصغرزاده پاي ميز محاكمه قرار گرفتند.

در ابتداي جلسه دادگاه نماينده دادستان با تشريح كيفرخواست گفت: در اين پرونده مهدي، ابوالفضل و سعيد متهم هستند در تاريخ 14 تيرماه سال 90 مرد جواني را به نام ميثم در مسير كمپ ترك اعتياد به قتل رسانده‌اند.

با توجه به شواهد موجود براي متهمان درخواست مجازات قانوني را دارم. در ادامه مادر و خواهر مقتول براي عاملين جنايت درخواست قصاص كردند. مادر مقتول در شكايتش گفت: ميثم يك بار براي ترك اعتياد به كمپ رفت اما از آنجا گريخت. مسوولان كمپ از ما خواستند هر وقت او به خانه بازگشت موضوع را به آنها اطلاع دهيم تا دوباره او را به كمپ بازگردانند. روز حادثه ميثم براي برداشتن تلفن همراهش به خانه آمد كه ما موضوع را به كمپ اطلاع داديم. سه متهم پرونده نيز خود را به خانه ما رسانده و ميثم را به كمپ بازگرداندند.

 

وقتي ما به دنبال آنها به كمپ ترك اعتياد رفتيم متوجه شديم در طول مسير اين سه نفر ميثم را مورد شكنجه قرار داده و او را به قتل رسانده‌اند. در ادامه رييس دادگاه با تفهيم اتهام به مهدي از او خواست به دفاع از خود بپردازد كه متهم با رد اتهامش گفت: روز حادثه من مقتول را كتك نزدم و او فرمان ماشين را گرفته بود تا ما حركت نكنيم. سعيد با چوب چند ضربه به او زد كه نمي‌دانم اين ضربات به سر او اصابت كرده يا نه.

سپس ابوالفضل در جايگاه قرار گرفت كه او نيز با رد اتهامش اظهار داشت: سعيد، ميثم را به زير صندلي خودرو برده بود و احتمال مي‌دهم وقتي مي‌خواستيم او را سوار ماشين كنيم سرش به جايي برخورد كرده است.

 سعيد آخرين متهمي بود كه در جايگاه قرار گرفت و در دفاع از خود گفت: من با چوب فقط چند ضربه به دستان مقتول زدم و نمي‌دانستم اين ضربات باعث مرگ مي‌شود. پس از اينكه متوجه مرگ ميثم شدم از ترس فرار كردم. پس از آخرين دفاعيات متهمان، قضات براي تصميم‌گيري وارد شور شدند.
 
 اخبار حوادث - اعتماد

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------