شیطان فیلمساز به دام افتاد



 اخبار حوادث - شیطان فیلمساز به دام افتاد

مردی که با تبلیغ در فضای مجازی و به بهانه تست بازیگری، کودکان را اغفال و آزار و اذیت می‌کرد، از سوی پلیس فتای استان خراسان‌رضوی دستگیر شد.

رییس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این باره به جام جم گفت: چند روز پیش مردی با حضور در پلیس فتا از فردی که قصد فریب فرزندش را داشت، شکایت و عنوان کرد: پسر نوجوانم به بازیگری در سینما علاقه داشت و در فضای مجازی با یک سایت اینترنتی آشنا شد که در زمینه بازیگری فعالیت و ادعا می کرد در شهر مشهد یک فیلم سینمایی را کلید خواهد زد.

شاکی افزود: در این سایت از پسران خردسال و نوجوانان خواسته بود برای تست بازیگری و شرکت در فیلم به دفترش بروند. وقتی فرزندم همراه مادرش به دفتر سینمایی رفت، همسرم متوجه رفتار های غیراخلاقی مرد فیلمساز شد و تصمیم به شکایت از وی گرفتیم.

سرهنگ سیدمحسن عرفانی افزود: با تشکیل پرونده و دستور قضایی، تحقیقات پلیس فتا برای شناسایی و دستگیری مرد فیلمساز آغاز و کارآگاهان با اعزام به محل، متهم پنجاه ساله را دستگیر و در بازرسی از دفتر وی یک دستگاه دوربین فیلمبرداری که مخفیانه در یکی از اتاق ها نصب شده بود، کشف شد.

وی یادآور شد: در بررسی از رایانه متهم مشخص شد، تصاویر دو دختر و چهار پسر نوجوان که از سوی متهم اغفال و مورد آزار و اذیت قرار گرفته بودند، ضبط شده است.

با شروع تحقیقات از متهم میانسال، وی گفت: فیلمساز نیستم و برای اجرای نقشه شیطانی، با راه اندازی یک سایت اینترنتی، کودکان و نوجوانان را برای شرکت در تست بازیگری در سینما فریب می دادم و به مخفیگاهم می کشاندم.

 

رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی با هشدار به خانواده از آنها خواست به این گونه دفاتر فیلمسازی و تبلیغاتی در زمینه جذب هنرپیشه اعتماد نکنند.وی اضافه کرد: از مردم می خواهیم چنانچه متوجه فعالیت های غیرقانونی چنین دفاتری شدند، حتما موضوع را به پلیس اطلاع دهند. با صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات از وی ادامه دارد. در این باره خانواده هایی که فرزندانشان در دام این متهم گرفتار شده اند می توانند با حضور در پلیس فتای استان خراسان رضوی از متهم شکایت و پرونده هایشان را پیگیری کنند.


 اخبار حوادث - جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------