آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

باند اغفال دختران فراری به دام افتاد



اخبار,اخبارحوادث, باند اغفال دختران فراری

 

  اخبار  حوادث - باند اغفال دختران فراری به دام افتاد

دو زن و هفت مرد که اعضای یک باند بودند و با فریب دختران و زنان فراری از خانه، آنها را در دام اعتیاد گرفتار می‌کردند، از سوی پلیس مشهد در استان خراسان رضوی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در این باره به جام جم گفت: چند روز پیش مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و خبرداد خانه ای در شرق مشهد پاتوقی برای افراد خلافکار شده و دختران و زنان جوانی در این مکان در رفت و آمد هستند.

ماموران انتظامی برای بررسی و صحت موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند و آنجا را به طور نامحسوس زیر نظر گرفتند که مشخص شد گفته های تماس گیرنده صحت دارد.

سردار بهمن امیری مقدم افزود: در این مرحله ماموران با هماهنگی قضایی وارد خانه مورد نظر شدند و دو زن 36 و 39 ساله را همراه هفت مرد دستگیر کردند. در بازرسی از این خانه مقادیری مواد مخدر صنعتی نیز کشف شد.

متهمان با انتقال به مرکز پلیس بازجویی شدند و اظهارات متناقضی را بیان کردند. ماموران در ادامه با بررسی سوابق کیفری افراد بازداشت شده، پی بردند تعدادی از آنها در زمینه خرید و فروش مواد مخدر و سرقت فعالیت داشته اند.

وی یادآور شد: تحقیقات از متهمان ادامه داشت تا سرانجام یکی از آنها راز فعالیت خود و همدستانش را برملا و عنوان کرد: ما در زمینه خرید و فروش ماده مخدر شیشه فعالیت داشتیم و علاوه بر آن خانه مان پاتوقی برای رفت و آمد افراد خلافکار بود. از چندی پیش من و زنی که همدستم است، زنان جوان و دخترانی را که از خانه هایشان فرار کرده و سرپناهی نداشتند و در بوستان ها و مراکز خرید سرگردان بودند شناسایی و سپس با دعوت آنها به خانه مان علاوه بر معتاد کردن مجبورشان می کردیم در زمینه خرید و فروش مواد مخدر با ما همکاری کنند.

با صدور قرار قانونی برای متهمان تحقیقات از سوی پلیس آگاهی درباره آنها ادامه دارد.


 اخبارحوادث  - جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------