متهمان خودرو را با کودک 9 ماهه دزدیدند(+عکس)



 اخبار حوادث - متهمان خودرو را با کودک 9 ماهه دزدیدند

دو مرد جوان پس از سرقت خودروی پرایدی در یکی از محله‌های کرج در استان البرز، وقتی متوجه کودکی درون آن شدند، از کار خود پشیمان شده و خودرو و نوزاد را جا گذاشتند و فرار کردند.

 

اخبار,اخبارحوادث,سارقان

 

فرمانده انتظامی شهرستان کرج در این باره به جام جم گفت: شامگاه بیست و پنجم شهریور امسال مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 این شهر تماس گرفت و از وقوع یک کودک ربایی ناموفق در شهرک اوج خبر داد.

ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند. آنها با یافتن والدین دختر 9 ماهه به تحقیق از آنها پرداختند که مادر کودک به پلیس گفت: پس از پایان کار به خانه رفتم و برای باز کردن در پارکینگ پیاده شدم که یکباره دو مرد غریبه سوار خودرو شدند و آن را دزدیدند. با صدای کمک خواهی من، همسرم و همسایه ها متوجه ماجرا شده و به تعقیب سارقان پرداختند، اما آنها ناپدید شدند.

سرهنگ حسین سیدحقیقی افزود: در ادامه تحقیقات مشخص شد یکی از سارقان با گوشی مادر کودک که درون خودرو جا مانده بود، تماس گرفته و گفته اند وقتی متوجه حضور کودک درون خودرو شده و او را با چهره گریان دیده اند، او را همراه خودرو در محله دیگری رها کرده اند. در ادامه این خانواده با حضور در محل مورد نظر، فرزندشان را همراه خودرو یافتند. جستجو برای شناسایی و دستگیری سارقان ادامه دارد.


 اخبار حوادث - جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------