پسرم را کشته‌ام!



      
اخبار حوادث - پیرمرد گریان در تماس با پلیس
پسرم را کشته‌ام!

 پیرمردی با صدایی گریان با پلیس تماس گرفت و گفت: «من پسرم را کشته‌ام.» شش دی‌ماه سال گذشته تیمی از مأموران کلانتری 132 نبرد خود را به قتلگاه پسر 35 ساله‌ای به‌نام «مهدی» رساندند و پیکر بی‌جان وی را وسط خانه روی زمین دیدند.

همین کافی بود تا یکی از مأموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس ویژه قتل وارد عمل شوند.


تحقیقات ابتدایی نشان از خفه شدن «مهدی» می‌داد و این در حالی بود پدرش که «منصور» نام دارد با چشمانی گریان می‌گفت: پسرم را کشتم. منصور 60 ساله گفت: 20 سال است که پسرم اعتیاد دارد و بارها اقدام به ترک دادن وی کردیم اما پسرم نمی‌پذیرفت و باز مواد می‌کشید. همیشه به‌خاطر پول موادش پیش من می‌آمد و سر همین موضوع با هم درگیر می‌شدیم و زندگی را برایم تیره و تار کرده بود.

 

وی افزود: صبح تا شب کار نقاشی ساختمان انجام می‌دادم و پسرم با شکستن شیشه‌های خانه و کتک زدنم پول می‌گرفت و حتی یکبار زخمی‌ام کرد. پدر گریان ادامه داد: سال‌ها است که خودم نیز اعتیاد دارم ولی تا به‌حال برای کسی ایجاد مزاحمت نکردم و امروز هم وقتی پسرم برای گرفتن پول به سراغم آمد با درخواستش مخالفت کردم. «مهدی» وقتی دید پولی در کار نیست با تیشه ضربه‌ای به سرم زد و من نیز با گرفتن تیشه از دستش ضربه‌ای به سر او زدم که به زمین افتاد، دیگر خسته شده بودم و در حالی که مهدی بیحال بود با سیم برق تلویزیون او را خفه کردم.


  در دادگاه
هفته گذشته این پدر در برابر قاضی «باقری» و چهار قاضی مستشار شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران ایستاد و از خود دفاع کرد. در ابتدای جلسه محاکمه، مادر مهدی گفت: چند سالی است که از همسرم به‌خاطر اعتیادش طلاق گرفته‌ام، من منصور را می‌بخشم. وی افزود: منصور به تنهایی زندگی می‌کرد ولی پسرم مهدی به‌خاطر اعتیادش زندگی من و پدرش را سیاه کرده بود و هر روز با ما درگیر می‌شد.


پس‌از رضایت مادر مهدی، منصور برای دفاع در جایگاه قرار گرفت و در حالی که به سختی روی پاهایش ایستاده بود و اشک می‌ریخت، گفت: پسرم مرا مجبور به این کار کرد و اگر با هم درگیر نمی‌شدیم این اتفاق نمی‌افتاد. وی ادامه داد: پشیمانم و دلم برای پسرم تنگ شده و گاهی اوقات نیز صدای مهدی را در خانه می‌شنوم. بنا بر این گزارش پنج قاضی عالیرتبه جنایی پس‌از شنیدن دفاعیات این مرد که با سپردن وثیقه آزاد است وی را به تحمل شش ماه زندان محکوم کردند.


 اخبار حوادث - ایران
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------