سرقت شبانه دام با بستن دست و پای چوپان




 اخبار حوادث - نقابداران مسلح احشام دستگیر شدند
سرقت شبانه دام با بستن دست و پای چوپان

کاراگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در عملیاتی ضربتی، 5 نفر از سارقان مسلح احشام را دستگیر کردند.

سرهنگ حسین بیدمشکی، رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: در پی چند فقره سرقت مسلحانه احشام در روستاهای اطراف مشهد و شاندیز اقدام به سرقت احشام می کنند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات تعدادی از مالباختگان مشخص شد در تمامی سرقت ها، نیمه شب زمانی که گله در حال استراحت بوده افرادی با سر و صورت بسته و با در دست داشتن اسلحه و سلاح سرد از جمله قمه و شمشیر، وارد محل گله شده و با تهدید و بستن دست و پای چوپان اقدام به سرقت احشام کرده و با خودروهای سواری احشام را در چندین نوبت حمل می کردند.

رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: کاراگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پس از بررسی اظهارات مالباختگان با بررسی سرنخ های بدست آمده و پس از یک ماه کار گسترده اطلاعاتی، یکی از سارقان به نام "مرتضی" را در این خصوص شناسایی کردند که بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی وی به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار گرفت.

سرهنگ بیدمشکی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از اطمینان از دست داشتن مظنون در این سرقت ها، او و 4عضو دیگر اعضای باند را در اقدامی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی افزود: در بازرسی بعمل آمده از محل اختفاء متهمان تعداد یک قبضه کلت کمری به همراه پنج تیر جنگی، یک قبضه اسلحه کلاش با 30 تیر جنگی، یک دستگاه خودروی سمند مسروقه به همراه یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه، تعداد زیادی شمشیر، قمه و تیغه های برنده، تعدادی آلات و ادوات دستکوب کردن شماره های تنه وسائل نقلیه و تعدادی از البسه مورد استفاده در سرقت ها کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی گفت: در بازجویی های به عمل آمده از متهمان، کاراگاهان تاکنون پرده از شش فقره سرقت مسلحانه احشام برداشته اند.

رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی با بیان اینکه متهمان به دادسرا اعزام و بنا به دستور مقام قضایی برای تکمیل شدن تحقیقات کاراگاهان جنایی، در بازداشت پلیس آگاهی به سر می برند، از افرادی که به این شیوه مورد سرقت قرار گرفته اند خواست با مراجعه به اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی نسبت به بررسی پرونده خود اقدام کنند


 اخبار حوادث -  باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------