آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

کشتار خانوادگی بعد از ناکامی در ازدواج




 اخبار حوادث - کشتار خانوادگی بعد از ناکامی در ازدواج

جوانی که والدینش را به قتل رسانده و دو برادرش را نیز هدف گلوله قرار داده بود در بازجویی‌ها ادعا کرد به دلیل مخالفت خانواده‌اش با ازدواج او دست به این جنایت زده است.

به گزارش شرق، کارآگاهان جنایی استان فارس چند روز قبل، از وقوع جنایت در منزلی مسکونی مطلع شدند و وقتی به آنجا رفتند صحنه‌ای هولناک را دیدند. آنها مشاهده کردند مردی میانسال در حالی‌که غرق در خون است، جان باخته و کمی آن‌سوتر زنی میانسال تسلیم مرگ شده است.

 

دو مرد جوان نیز در حالی‌که با شلیک گلوله زخمی شده بودند، روی زمین افتاده بودند. این دو‌نفر به سرعت توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند و تحقیقات کارآگاهان برای رازگشایی از جنایت آغاز شد. آنها فهمیدند مقتولان، والدین دو جوان مجروح هستند. همچنین مشخص شد این زوج، فرزند پسر دیگری هم دارند که از او خبری نیست.

 با بررسی اجساد مشخص شد مرد میانسال هدف چند ضربه چاقو قرار گرفته و سپس گلوله‌ای به او شلیک شده است. همسر او نیز با شلیک گلوله به قتل رسیده بود. افسران جنایی در جریان تحقیقات پی بردند فرزند ناپدیدشده مقتولان به نام حسن از مدتی قبل با والدین خود اختلاف داشته است. آنها در ادامه برای تحقیق بیشتر راهی بیمارستان شدند.

 

شواهد اولیه حکایت از آن داشت که حسن در این اقدام جنون‌آمیز نقش دارد زیرا هیچ نشانه‌ای از ورود فرد غریبه به خانه متوفیان وجود نداشت و شواهد نشان می‌داد انگیزه قتل، خصومت شخصی بوده است. برادران حسن در حالی‌که به سختی صحبت می‌کردند بر این فرضیه پلیس مهر تایید زدند و گفتند حسن بعد از حمله به آنها به سرعت خانه را ترک کرد و نمی‌دانند او به کجا رفته است.

به این ترتیب ردیابی‌ها برای دستگیری قاتل فراری آغاز شد. ابتدا هیچ سرنخی از متهم وجود نداشت اما کارآگاهان بعد از تفحص‌های گسترده پی بردند متهم به منطقه‌ای کوهستانی رفته و در آنجا پنهان شده است. پس از افشای این موضوع، عملیاتی ویژه طرح‌ریزی شد و سرانجام متهم به دام افتاد. مرد جوان بعد از انتقال به پلیس آگاهی به قتل والدینش اقرار کرد و گفت: در حالت خشم شدید دست به این جنایت زده است.

متهم توضیح داد: «من عاشق دخترخاله‌ام بودم که از شوهرش طلاق گرفته است. قصد داشتم با او ازدواج کنم اما والدینم با این وصلت مخالف بودند، به همین دلیل با هم اختلاف داشتیم تا اینکه روز حادثه باز هم برسر این موضوع با پدرم مشاجره کردم و وقتی دیدم او حاضر نیست خواسته‌ام را بپذیرد خانه را به حالت قهر ترک کردم. چند ساعتی را در خیابان گذراندم و به اتفاقاتی که افتاده بود، فکر کردم. سپس دوباره به خانه برگشتم. هنوز به شدت ناراحت و عصبانی بودم. وقتی دیدم پدرم خوابیده است، نتوانستم خودم را کنترل کنم و با چاقو به جانش افتادم. همان‌طور که به او ضربه می‌زدم یکی از برادرانم از راه رسید. من نیز بلافاصله سلاحی را که در خانه داشتیم، برداشتم و به او شلیک کردم بعد به حیاط دویدم اما دوباره داخل خانه برگشتم تا پدرم را بکشم. این بار به او شلیک کردم و در ادامه برادر دیگر و مادرم را هم هدف گلوله قرار دادم و فرار کردم.»

بنابر این گزارش متهم در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد و تحقیق از وی ادامه دارد.


 اخبار حوادث - شرق
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------