آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

شرور خطرناک حين انتقال به زندان فرار کرد




 اخبار حوادث - شرور خطرناک حين انتقال به زندان فرار کرد

فرمانده انتظامي علي‌آبادكتول از دستگيري شرور فراري گلستاني در يك درگيري مسلحانه خبر داد.

به گزارش ابتکار، سرهنگ علي‌اكبر اژدري فرمانده انتظامي علي‌آبادكتول در تشريح اين خبر گفت: زنداني شرور فراري كه در مهرماه سال گذشته در هنگام انتقال به زندان گرگان از دست مأموران گريخته بود در يك درگيري مسلحانه با ماموران دستگير شد.

فرمانده انتظامي علي‌آبادكتول ادامه داد: بر اساس اعلام منابع و مخبرين شرور و متهم فراري مذكور به همراه چند تن از متهمان ديگر در روستاي كوهستاني نرسو مشاهده شدند كه با توجه به اهميت موضوع سه اكيپ عملياتي از ماموران پليس امنيت عمومي و مبارزه با مواد مخدر، يگان امداد شهرستان به همراه ماموران كلانتري 13 علي‌آباد كتول به محل مورد نظر اعزام شدند.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: پس از اقدامات اطلاعاتي و اطمينان از حضور متهم در محل شناسايي شده، در ساعت 5 بامداد پس از هماهنگي با مقام قضايي عمليات دستگيري و ورود به محل اختفاي متهم آغاز شد.

سرهنگ اژدري در ادامه بيان داشت: متهم كه با شنيدن صداي سگ‌هاي موجود در اطراف محل اختفاي خود متوجه حضور ماموران در محل شده بود، به وسيله سلاح شكاري اقدام به تيراندازي به سمت ماموران كرد كه ماموران نيز پس از هشدارهاي متوالي و با اتكا به قانون بكارگيري سلاح متهم را با وارد كردن يك ضربه گلوله به پاي راست وي دستگير كردند.

وي افزود: پس از وقوع اين موضوع برادر ناتني متهم با در دست داشتن يك تيغه شمشير به طرف ماموران حمله‌ور شد كه او نيز توسط ماموران مهار و دستگير شد.

 فرمانده انتظامي علي‌آبادكتول تاكيد كرد: سه متهم فراري ديگر كه در محل اختفاي شرور فراري خود را مخفي كرده بودند زماني كه خود را در محاصره پليس ديدند چاره‌اي جز تسليم شدن نداشته كه آنها نيز توسط ماموران دستگير و براي انجام تحقيقات بيشتر به پايگاه انتظامي شهرستان منتقل شدند.

سرهنگ اژدري خاطر نشان کرد: مجروحان نيز براي انجام اقدامات درماني به مراكز درماني منتقل شده و در اين عمليات سه قبضه سلاح شكاري، يك تيغه شمشير و يك قبضه كارد كمري بزرگ به همراه 5 فشنگ سلاح شكاري كشف و ضبط شد.

 

 اخبار حوادث - ابتکار

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------