پاتک پلیس به پاتوق دلالان ارز




 اخبار حوادث - پاتک پلیس به پاتوق دلالان ارز/ دستگیری 2 قاچاقچی انواع ارز

با دستگیری 2 قاچاقچی ارز توسط ماموران انتظامی شهرستان بانه استان کردستان ، تعداد قابل توجهی اسکناس رایج کشورهای خارجی کشف شد .

سرهنگ حمید رضا اکبری فرمانده انتظامی شهرستان بانه استان کردستان در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت : در پی کسب اخبار و اطلاعاتی مبنی بر خرید و فروش ارز خارج از ضوابط و مقررات بانکی توسط عده‌ای افراد سودجو و قاچاقچی ، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامی شهرستان بانه استان کردستان ادامه داد : با پیگیری های انجام گرفته و با کار اطلاعاتی دقیق ماموران یکی از محل های خرید و فروش ارز که یکی از پارک های شهر بانه بود شناسایی و روز گذشته در اقدامی ضربتی مورد پاکسازی قرار گرفت .

وی افزود : در این راستا با تلاش ماموران 2 نفر از قاچاقچیان ارز در محل دستگیر و در بازرسی های انجام شده از آنها تعداد قابل توجهی انواع اسکناس خارجی معادل 20 هزار دلار ، 120 روپیه پاکستان و 400 واحد پول افغانی کشف شد .

فرمانده انتظامی بانه خاطر نشان کرد : متهمان در تحقیقات انجام شده صراحتا به بزه انتسابی مبنی بر خرید و فروش ارز خارج از ضوابط بانک ملی مرکزی اعتراف کردند .


 اخبار  حوادث  - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------