آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

سارق قطار تهران ـ مشهد دستگیر شد




 اخبارحوادث - سارق قطار تهران ـ مشهد دستگیر شد

رئیس پلیس راه‌آهن شمال‌شرق کشور از دستگیری سارق قطار با تلاش‌ انجام شده خبر داد.

 به گزارش فارس از شاهرود، محمدرضا مالکی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: سارق اموال مسافر قطار عادی تهران ـ مشهد که پس از سرقت به دستشویی قطار پناه برده بود، از سوی ماموران پلیس راه آهن شمال‌شرق کشور دستگیر شد.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس راه آهن برای برقراری نظم و امنیت در قطار عادی تهران ـ مشهد مشغول گشت‌زنی بودند که با صدا کمک‌خواهی زنی مواجه شدند.

رئیس پلیس راه‌آهن شمالشرق کشور افزود: ماموران پلیس بی‌درنگ خود را به محل رساندند و پس از بررسی موضوع دریافتند که مبلغ یک میلیون و 500 هزار ریال وجه نقد از این بانوی مسافر به سرقت رفته است.

مالکی اضافه کرد: ماموران به سرعت تلاش خود را آغاز کردند و در کمتر از 20 دقیقه، متهم مورد نظر را که برای فرار از دست پلیس به دستشویی قطار پناه برده بود را شناسایی و دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: این سارق با اعتراف به جرم خود، دستگیر شد و وجه سرقتی نیز به مال‌باخته بازگردانده شد.

رئیس پلیس راه‌آهن شمال‌شرق کشور از معرفی سارق به مرجع قضایی خبر داد و گفت: حضور موثر و مطلوب ماموران انتظامی، فضای امنیتی مناسبی را در خطوط ریلی ایجاد کرده است.


 اخبار حوادث  - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------