آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت سیل در استان‌های کشور

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با توجه به بارش‌های رگباری و بروز سیلاب و روان آب در بسیاری از مناطق استان از هرگونه…

نزاع دو خانواده با قتل جوان 26 ساله پایان یافت




اخبار حوادث - نزاع دو خانواده با قتل جوان 26 ساله پایان یافت/ پلیس 9 نفر را دستگیر کرد

فرمانده انتظامی شهرستان" قصر شیرین" کرمانشاه از دستگیری قاتل فراری از صحنه قتل در مدت کمتر از نیم ساعت خبر داد .

سرهنگ حسین براری فرمانده انتظامی شهرستان" قصر شیرین" کرمانشاه در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت : در پی اعلام فوریتهای پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره نزاع بین دو همسایه دیوار به دیوار به علت ایجاد مزاحمت و اختلاف قبلی سریعا مامورین به محل اعلامی اعزام می شوند .

فرمانده انتظامی شهرستان" قصر شیرین" کرمانشاه تصریح کرد : قبل از اعلام نزاع به مرکز فوریت های پلیسی دراثر نزاع صورت گرفته یکی از طرفین به علت ضربه ای که توسط چوب و متعاقب آن سنگ با سرش وارد شده بود فوت نموده و ضارب از محل متواری می گردد .

سرهنگ براری افزود : دستگیری ضارب متواری سریعا در دستور کار ماموران قرار گرفته وبا استفاده از امکانات و اطلاعات در یک عملیات پلیسی قاتل که در حین عوض کردن لباس و از بین بردن آثار خون بود دستگیر گردید .

وی ادامه داد : حضور به موقع پلیس و دستگیری 9 نفر از طرفین نزاع عامل موفقیت ماموران و علت جلو گیری از تشدید درگیری وحتی قتل های احتمالی دیگر شد .

فرمانده انتظامی شهرستان" قصر شیرین" کرمانشاه در ادامه بیان داشت: طرفین نزاع چندین سال است که به صورت همسایه دیوار به دیوار با هم زندگی می کنند ، که متاسفانه در اثر این نزاع یک جوان 26 ساله جان خود را از دست می دهد و جوان دیگری باید در انتظار آینده نامعلومی در زندان عمر را سپری کند .

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد : قاتل فراری در ابتدا منکر درگیری و قتل شد اما در نهایت لب به اعتراف گشود .

 

 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------