آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

اعتماد بیجا، عامل سرقت خودروی مورانو(+عکس)




 اخبار  حوادث - اعتماد بیجا، عامل سرقت خودروی مورانو

یک سارق جوان با سو استفاده از اعتماد صاحب تعمیرگاه موفق به سرقت یک خودروی مورانو شده و از محل زندگی خود متواری گشته است.

به گزارش آرمان، در روز 31 تیرماه امسال وقوع یک فقره سرقت خودرو مورانو از داخل یک تعمیرگاه خودرو به کلانتری 127 نارمک اعلام شد.

با حضور مأموران و در بررسی های اولیه مشخص شد که سارق با یک دستگاه خودرو مزدا 323 به تعمیرگاه مراجعه و با سوء استفاده از اطمینان و غفلت صاحب تعمیرگاه، با به‌جای گذاشتن خودرو مزدا در محل و پس از سرقت یک دستگاه خودرو مورانو از محل متواری شده است.

در ادامه، با بررسی سوابق خودرو مزدا 323 مشخص شد که این خودرو نیز در 23 خردادماه، در منطقه باغ فیض – خیابان 22 بهمن سرقت شده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت خودرو و به دستور شعبه نهم بازپرسی دادسرای ناحیه 4 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار‌گرفت.

صاحب تعمیرگاه خودروی محل سرقت مورانو متعلق به مشتری‌های تعمیرگاه، پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ به کارآگاهان گفت: با فردی به‌نام محسن، از حدود 6 ماه پیش و طی چندین بار مراجعه ایشان جهت انجام تعمیر خودرو آشنا شدم؛ این شخص طی این مدت و در چندین نوبت به بهانه تعمیر خودروهای مختلف به تعمیرگاه مراجعه و مدعی بود که در زمینه خرید و فروش خودرو فعالیت دارد و به این بهانه طرح دوستی با  بنده را ریخت و پس از مدتی اعتماد مرا به خود جلب کرد.

اخبار,اخبارحوادث,عامل سرقت خودروی مورانو

 

صاحب تعمیرگاه در خصوص روز سرقت نیز به کارآگاهان گفت: روز حادثه ، محسن با یک دستگاه خودرو مزدا 323 به تعمیرگاه مراجعه کرد و مدعی شد که قصد خرید آن را دارد؛ به این بهانه از من درخواست کرد تا شخصا خودرو را از لحاظ فنی وارسی کنم؛ در حالیکه در حال وارسی خودرو مزدا بودم، محسن از اعتماد و غفلت بنده سوء استفاده کرد و با برداشتن سوئیچ خودرو مورانو که آن را بر روی میز داخل دفتر گذاشته بودم، خودرو مورانو را سرقت کرد؛ سایر همکاران بنده نیز در لحظه سرقت خودرو و به تصور اینکه بنده به ایشان اجازه برداشتن خودرو مورانو را داده ام، مانع وی نشده بودند.

در ادامه رسیدگی به پرونده، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی با انجام چهره نگاری از شاکی پرونده و بررسی بانک اطلاعات مجرمین سابقه دار موفق به شناسایی متهم محسن . ل (35 ساله ) از بین مجرمین سابقه‌دار پلیس آگاهی شدند که پیش از این ، در سال‌های گذشته و به اتهام سرقت خودرو و منزل بارها دستگیر و روانه زندان شده بود.

با شناسایی هویت متهم و تأیید تصاویر وی از سوی شاکی پرونده، کارآگاهان به محل سکونت خانواده متهم در منطقه پیکان شهر مراجعه و در تحقیقات خود اطلاع پیدا کردند که این متهم به علت ارتکاب اعمال مجرمانه مورد اعتراض از سوی خانواده قرار گرفته و دیگر به این مکان نیز تردد ندارد.

سرهنگ کارآگاه سعدا..‌.گزافی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به ادامه رسیدگی به پرونده و برای شناسایی مخفیگاه و دستگیری محسن.ل، دستور انتشار بدون پوشش تصویر این شخص از سوی مقام قضایی صادر‌شد.

لذا از کلیه شهروندانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شده و اطلاعاتی در خصوص مخفیگاه و یا محل‌های تردد وی دارند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را از طریق شماره تماس 21866353 در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند ؛ همچنین از شکات و مالباختگان احتمالی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند نیز دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایات خود به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در سیدخندان – خیابان ابوذر غفاری – جنب کلانتری 120 سیدخندان مراجعه نمایند.

 

 اخبار حوادث - آرمان

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------