آخرین اخبار حوادث

Default Image

برخورد ۲ خودرو در جهرم فارس چهار کشته داشت

رییس اورژانس شهرستان جهرم گفت: تصادف در محور جهرم به قیر چهار فوتی و ۲مصدوم برجا گذاشت. ایرنا: رییس اورژانس شهرستان جهرم…

"چشم تو چشم" عامل جنایت در نازی‌آباد/طرفداری مرگبار از بردار کوچکتر(+عکس)




 اخبار حوادث - "چشم تو چشم" عامل جنایت در نازی‌آباد/طرفداری مرگبار از بردار کوچکتر

عاملان نزاع مرگبار در نازی آباد سرانجام در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی لب به اعتراف گشودند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ساعت یک بامداد 28 شهریور امسال قوع یک فقره نزاع و درگیری دسته جمعی در خیابان میعاد جنوبی ، به کلانتری 130 نازی آباد اعلام شد .
 

اخبار,اخبارحوادث,عامل جنایت در نازی‌آباد

 

با حضور مأموران در محل و بررسی های اولیه مشخص شد که نزاع و درگیری میان فرزندان دو خانواده آغاز و در ادامه با دخالت دوستان طرفین گسترش پیدا کرده که طی آن 5 دستگاه خودرو پارک شده در محل تخریب و تعدادی از طرفین نیز به دلیل اصابت ضربات چاقو و سلاح سرد زخمی و روانه بیمارستان شده اند .
 
مأموران کلانتری 130 نازی آباد ، با شناسایی تمامی شرکت کنندگان در نزاع و درگیری اقدام به دستگیری تمامی آنها کرده و پرونده مقدماتی با موضوع "درگیری دسته جمعی ، تخریب عمدی ، اخلال در نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت" در دادسرای ناحیه 16 تهران ( دادسرای بعثت ) تحت رسیدگی قرار گفت .
 
با آغاز رسیدگی به پرونده در دادسرای بعثت ، از طریق بیمارستان محل درمان تعدادی از حادثه دیدگان این نزاع به کلانتری 130 نازی آباد اعلام شد که یکی از این افراد به نام هوشنگ 30 ساله ، به علت اصابت ضربه چاقو به ناحیه گردن فوت کرده است . بلافاصله پرونده با موضوع "نزاع و درگیری منجر به جنایت" تشکیل و پرونده با صدور قرار عدم صلاحیت و جهت ادامه رسیدگی به دادسرای امور جنایی ارسال شد .
 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "درگیری منجر به جنایت ( قتل عمد )" و به دستور شعبه دهم بازپرسی ویژه قتل ، متهمان برای تحقیقات و شناسایی عاملان اصلی جنایت در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند .
 
با آغاز تحقیقات از طرفین درگیری مشخص شد که مقتول به طرفداری از برادر کوچکتر خود به در خانه یکی از اهالی محل به نام بهمن در یک کوچه پائین تر از محل زندگی مقتول مراجعه و در آنجا با بهمن و دو نفر از دوستان وی درگیر شده است .
 
در حالیکه بهمن و دوستانش در تحقیقات اولیه منکر هرگونه استفاده از سلاح سرد در درگیری شده و خود را بی گناه معرفی کرده بودند ، اما در ادامه تحقیقات و با حضور تعدادی از شاهدین صحنه جنایت و شناسایی متهمان از سوی آنها به ناچار لب به اعتراف گشوده و سرانجام امروز به آغاز درگیری منجر به جنایت ( قتل مقتول ) اعتراف کردند .
 
بهمن در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : 28 شهریور با برادر مقتول به نام حمید 21 ساله در محله چشم تو چشم شدم . زمانیکه درگیری لفظی ما بالا گرفت ، برای دعوا با یکدیگر در داخل پارک محل قرار گذاشتیم و در آنجا با یکدیگر به شدت دعوا کردیم . هوشنگ پس از اطلاع موضوع و به طرفداری از برادرش به در خانه ما مراجعه کرد و در حالیکه من و دوستانم قصد داشتیم تا به پارک برویم با او درگیر شدیم .
 
با شناسایی دو دوست بهمن به عنوان عاملین اصلی درگیری ، آنها نیز در تحقیقات پلیسی به مشارکت در نزاع و درگیری اعتراف و عنوان داشتند : "برای برداشتن قلیان به در خانه بهمن مراجعه کردیم . زمانی که بهمن به داخل خانه رفته بود ، برادر حمید به در خانه بهمن آمد و با صدای بلندی پرسید "چه کسی برادرم را زده است ؟ ". در حالیکه هوشنگ تصور می کرد موتور متعلق به بهمن است ، موتور را برداشت و به سمت انتهای کوچه حرکت کرد".
 
یکی از دوستان بهمن به نام آرش در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: برای بازپس گرفتن موتور به دنبال هوشنگ (مقتول) رفته و از او درخواست کردم تا موتور را بازپس بدهد اما او ضربه محکمی به صورتم زد و در ادامه یک ضربه سر نیز به سرم زد که همین موضوع باعث آغاز درگیری شد. در همین زمان، رضا نیز به کمک من آمد و چند ضربه چاقو به سمت هوشنگ پرتاب کردیم که ناگهان هوشنگ بر روی زمین افتاد و ما نیز از داخل کوچه به سمت خانه بهمن فرار کردیم".
 
در ادامه تحقیقات مشخص شد که تعدادی از دوستان هوشنگ که شاهد صحنه چاقو خوردن وی بودند، موضوع را به خانواده هوشنگ اطلاع داده و پس از آن به در خانه بهمن که همراه دوستنانش در داخل خانه پناه گرفته بود مراجعه و در آنجا با حضور تعدادی از اعضای خانواده و دوستان طرفین ، نزاع و درگیری شدت پیدا کرده بود.
 
سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به شناسایی عاملین اصلی جنایت ، قرار بازداشت موقت برای هر سه متهم اصلی پرونده صادر و متهمان برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته اند.


 اخبار حوادث - باشگا ه خبر نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------