کشف 21 تن مواد مخدر در اصفهان




 اخبار حوادث - کشف 21 تن مواد مخدر در اصفهان

وی میانگین رشد اعتیاد دختران نسبت به پسران را دو برابر عنوان کرد و افزود: 71 درصد افراد معتاد از سنین کمتر از 17 سالگی به مواد مخدر رو آورده‌اند.

دبیر شورای مواد مخدر استان اصفهان گفت: 21 تن مواد مخدر طی شش ماه نخست سال جاری در استان اصفهان کشف شده است.

به گزارش فارس، مصطفی هادی‌زاده بعدازظهر امروز در جلسه مبارزه با مواد مخدر در سالن اجتماعات فرمانداری اردستان با اشاره به اینکه 5 هزار نفر زندانی مربوط به مواد مخدر در استان اصفهان وجود دارد، اظهار کرد: 12 تا 15 میلیون ایرانی درگیر مواد مخدر هستند.

وی میانگین رشد اعتیاد دختران نسبت به پسران را دو برابر عنوان کرد و افزود: 71 درصد افراد معتاد از سنین کمتر از 17 سالگی به مواد مخدر رو آورده‌اند.

دبیر شورای مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به اینکه 55 درصد مردم پس از سه تا پنج سال متوجه می‌شوند که فرزندانشان رو به اعتیاد آورده‌اند، گفت: استان اصفهان بالاترین مرگ و میر در رابطه با مواد مخدر را در سال 92 داشته است.

وی با اشاره به اینکه در هر سه ساعت یک نفر بر اثر استفاده از مواد مخدر در کشور فوت می‌کند، افزود: هر دو 2.5 ساعت هم یک نفر در کشور آغاز به مصرف مواد مخدر می‌کند.

هادی‌زاده به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب در استان خراسان اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند فعالیت در بحث مواد مخدر یک جهاد بزرگ است لذا همه باید تلاش کنیم تا با فرهنگ‌سازی و اجتماعی و مردمی کردن این موضوع از اعتیاد جوانان پیشگیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه دروازه ورود به اعتیاد سیگار و قلیان است، بیان کرد: باید در این زمینه آموزش‌های لازم در مدارس و دانشگاه‌ها داده شود.

دبیر ستاد مبارزه مواد مخدر استان اصفهان تصریح کرد: 21 تن مواد مخدر در شش ماه نخست سال جاری در استان اصفهان کشف شده است. 

 

 اخبار حوادث - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------