سرقت 80 ميليوني طلا به بهانه خريد




 اخبارحوادث - سرقت 80 ميليوني طلا به بهانه خريد

 سارق طلافروشي در اصفهان که به بهانه خريد تعدادي گردنبند به ارزش 80 ميليون ريال، در غفلت طلا فروش طلاجات وي را سرقت و متواري شده بود در اقدام به موقع ماموران پليس دستگير شد.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ ياردوستي، فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در پي دريافت خبري از مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر سرقت 80 ميليون ريالي طلا از يک مغازه طلا فروشي بلافاصله به محل وقوع سرقت اعزام شدند.

وي در بيان اظهارات صاحب مغازه طلافروشي افزود: سارق به بهانه خريد طلا وارد مغازه شد و از طلافروش تعدادي گردنبند در خواست کرد، دقايقي بعد متهم دوگردنبند را انتخاب کرد و در موقعيتي مناسب از غفلت مغازه دار سوء استفاده کرده و با برداشتن طلا از مغازه فرار مي‌کند.

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان تصريح کرد: ماموران به محض شنيدن اظهارات فرد مالباخته وارد عمل شدند و طي تحقيقات انتظامي با شناسايي دقيق و اجراي عمليات حساب شده سارق را دستگير کردند.

وي افزود: از سارق طلافروشي دو رشته گردنبند طلا به همراه يک تيغه سلاح سرد، کشف شد که در بازجويي‌هاي ماموران مشخص شد وي با همدستي فردي ديگر اقدام به سرقت کرده که متهم رديف دوم شناسايي و تلاش براي دستگيري وي ادامه دارد.

وي در ادامه سهم شهروندان در توليد، حفظ و تحکيم امنيت و آرامش را توجه جدي به توصيه‌ها و هشدارهاي پليسي اعلام کرد و از طلافروشان خواست هنگام برخورد با مشتري بيش از پيش دقت داشته باشند و در صورتي که فردي رفتار مشکوکي داشت و زيور آلات متعددي را طلب کرد، بايد با احتياط بيشتري با او برخورد کرد.

وي با تاکيد بر اينکه مغازه‌هاي طلافروشي بايد به سيستم امنيتي مجهز باشند، تصريح کرد: بايد درب طلافروشي‌ها از درب‌هاي ضدسرقت باشد تا امکان سرقت کاهش يابد و طلا فروشان با افزايش سيستم امنيتي از وقوع سرقت‌هاي احتمالي جلوگيري نمايند. 

 

 اخبار حوادث - مردم سالاری

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------