سرقت مسلحانه از بانک ناکام ماند +عکس



  اخبارحوادث - سرقت مسلحانه از بانک ناکام ماند +عکس

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق مسلح یکی از بانک‌های تهران در محل سرقت، خبر داد.

سرهنگ جلیل موقوفه ای گفت: در ساعت 14 روز هفتم مهرماه امسال ماموران از طریق مرکز پیام از حضور سارقی مسلح در یکی از بانک های خیابان «ری» با خبر شدند و بلافاصله تیم تخصصی سرکلانتری هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ برای بررسی و صحت سقم گزارش دریافتی به محل اعزام شد.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل بانک، افزود: پس از حضور ماموران در محل مشاهده شد که فردی با یک قبضه اسلحه کمری وارد بانک شد اما بوسیله عوامل بانک محاصره شده و متهم با مسلح کردن اسلحه و سرقت هشتاد میلیون تومان وجه نقد قصد فرار داشت که ماموران با حضور در مقابل بانک مانع خروج وی شده و در نهایت متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ هویت نامبرده را «جاسم» و 25 ساله اعلام کرد و افزود: متهم در جریان بازجویی های پلیسی ادعا کرد که مدت پانزده روز است از شهرستان برای پیدا کردن کار به تهران آمده و در آن روز به خاطر داشتن اسلحه وسوسه شده و به فکر سرقت از بانک افتاده و با توجه به خلوتی محل، وارد عمل شده است.

وی با بیان اینکه سرانجام به علت عمل نکردن تیر اول و گیر کردن گلوله در جان لوله و حضور به موقع ماموران، متهم دستگیر شد، گفت: نامبرده دستگیر و به کلانتری انتقال شد در ادامه ماموران از رییس بانک به عنوان شاکی اقدام به تحقیق کردند.

سرهنگ موقوفه ای افزود: پس از بازجویی از متهم در این خصوص پرونده ای برای وی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

اخبار,اخبارحوادث,سرقت مسلحانه

 

اخبار,اخبارحوادث,سرقت مسلحانه

 

 اخبار حوادث - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------