"کیوان کله" دستگیر شد




اخبار حوادث - "کیوان کله" دستگیر شد

سرکلانتر ششم پلیس پایتخت از دستگیری یکی از اشرار خطرناک محله کیانشهر خبر داد.

 سرهنگ محمدحسن خلیلی سرکلانتر ششم پلیس پایتخت، با اشاره به اجرای طرح امنبت محله محور و برخورد با اراذل و اوباش اظهارکرد: ماموران کلانتری 158 کیانشهر در ساعت 11:30 روز هفتم مهرماه هنگام اجرای این طرح در خیابان ابراهیمی مشاده کردند پسر جوانی در حالیکه یک قبضه چاقو در دست دارد جلوی خانمی را گرفته و قصد زورگیری از وی را دارد که در همین حین خانم جوان با فریاد درخواست کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه به دنبال این موضوع ماموران برای بررسی موضوع وارد عمل شده و در صدد دستگیر متهم برآمدند، گفت: متهم با مشاهده ماموران چاقو به دست به سرعت از محل متواری شد که پس از تعقیب و گریز در حالیکه چند مرحله با چاقو قصد حمله به سوی ماموران را داشت با اقدام به موقع آنان و بهره‌گیری از فنون دفاع شخصی و رزمی سرانجام دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

سرکلانتر ششم پلیس پایتخت با بیان اینکه متهم پس از انتقال به کلانتری قصد خودزنی داشت که مهار شد، گفت: در بررسی صورت گرفته توسط عوامل اطلاعات کلانتری مشخص شد هویت وی "کیوان" معروف به "کیوان کله" است و نامبرده از اراذل و اوباش سابقه دار است.

خلیلی با بیان اینکه سوابق کیفری متعدد متهم حاکی از شرور و خطرناک بودن متهم داشت، تصریح کرد: متاسفانه به همین دلیل کسی جرات اعلام شکایت از وی نداشته است و علاوه بر آن حسب دستور معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه 14 محلاتی در خصوص کنترل مجرمین رها، نامبرده با وجود دو مرحله احضار خودش را به قانون معرفی نکرده بود و در طول آزادی نیز بارها اهالی محله را مورد آزار و اذیت قرار داده بود.

سرکلانتر ششم پلیس پایتخت ادامه داد:‌ با توجه به شرب خمر کردن از سوی متهم ، وی به پزشکی قانونی نیز معرفی و تست الکلش مثبت اعلام شد و در نهایت پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.


 اخبار حوادث - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------