کشف جسد در کارگاه بازیافت زباله




اخبار حوادث - کشف جسد در کارگاه بازیافت زباله

کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت به‌دنبال رمزگشایی از علت قتل جوانی هستند که بامداد دیروز جسدش در یک کارگاه بازیافت زباله کشف شده است.

به گزارش همشهری، ساعت 2بامداد ديروز زماني كه كارگران يك كارگاه بازيافت زباله در شهرك گلستان مشغول ريختن زباله‌ها در دستگاه مخصوص بازيافت بودند، ناگهان با صحنه وحشتناكي روبه‌رو شدند. آنها در بين زباله‌ها پاهاي مردي جوان را ديدند كه فاصله چنداني تا غلتك دستگاه نداشت. كارگران با ديدن اين صحنه فورا دستگاه را از كار انداختند و سراغ جسد رفتند. اين جنازه كه متعلق به پسري حدودا 24ساله بود داخل يك گوني قرار داشت و كارگران با ديدن آن بلافاصله مأموران كلانتري 141شهرك گلستان را در جريان قرار دادند.

مأموران خود را به محل كشف جسد رساندند و سپس با دستور جمشيدي، بازپرس كشيك دادسراي جنايي تحقيقات در اين‌باره آغاز شد.هرچند هويت مقتول مشخص نبود اما بررسي‌هاي اوليه نشان مي‌داد او به‌دليل ضرباتي كه به سرش برخورد كرده جان باخته است و حداكثر 24ساعت از مرگش مي‌گذرد. در همين حال مأموران در جيب لباس مقتول 2دستگاه گوشي تلفن همراه كشف كردند كه هر دو دستگاه خاموش بود.

در چنين شرايطي بازپرس جمشيدي به كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي پايتخت دستور داد با بررسي شواهد و مدارك موجود عاملان اين جنايت را شناسايي كنند. اين جسد از طريق سطل‌هاي زباله به مركز بازيافت منتقل شده است و يكي از سرنخ‌هايي كه مي‌تواند كليد اين معماي پليسي را در اختيار كارآگاهان قرار دهد مشخص شدن منطقه‌اي است كه سطل زباله از آنجا به مركز بازيافت انتقال يافته است.


  اخبار حوادث - همشهری

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------