قاتل پدر و پسر اهوازی شناسایی شد




 اخبار حوادث - قاتل پدر و پسر اهوازی شناسایی شد

کلانتری 18 اهواز در هنگام حادثه در محل حضور یافته و طبق اظهارات شاهدان عینی و همسر و برادر مقتول متهم به قتل از دوستان نزدیک مقتول بوده که اسم و مشخصات کامل فرد متهم نیز مشخص شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی نیروی انتظامی استان خوزستان گفت: فردی که روز گذشته در جریان یک تیراندازی خیابانی پدر و فرزندی را به قتل رساند، شناسایی شد.

سرهنگ 'سیدرحمان موسوی' در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه متهم به قتل پدر و پسر در محل فلکه اقبال اهواز از سوی همسر و برادر مقتول به طور کامل شناسایی شده، اظهار داشت: ساعت 15 و 55 دقیقه روز گذشته، یک فقره تیراندازی در منطقه کوی ملت اهواز انجام که در جریان آن یک پدر و پسر کشته شدند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان افزود: کلانتری 18 اهواز در هنگام حادثه در محل حضور یافته و طبق اظهارات شاهدان عینی و همسر و برادر مقتول متهم به قتل از دوستان نزدیک مقتول بوده که اسم و مشخصات کامل فرد متهم نیز مشخص شده است.

وی گفت: طبق اظهارات خانواده مقتول این حادثه بر اثر اختلافات مالی و خرید و فروش خودرو بوده و یک تیم ویژه برای دستگیری قاتل با توجه به شناسایی کامل آن، فعال شده اند.

سرهنگ موسوی در ادامه با اشاره به شایعاتی که در مورد این حادثه در رسانه های بیگانه مطرح شده، گفت: از مردم تقاضا می شود تنها به اطلاعات رسمی و اعلام شده از سوی مراجع ذیصلاح، توجه و اطمینان کنند. 

 

 اخبارحوادث -  ایرنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------