آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

5 کشته و مجروح در 2 حادثه واژگونی مرگبار صبح امروز



اخبار,اخبارحوادث,حادثه واژگونی مرگبار


 اخبار حوادث -  5 کشته و مجروح در 2 حادثه واژگونی مرگبار صبح امروز

سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به حوادث جاده‌ای صبح امروز، نجات و امداد رسانی به حادثه دیدگان دو خودروی سواری واژگون شده را تشریح کرد.

حسین درخشان سخنگوی سازمان امداد و نجات در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به امداد رسانی به حادثه دیدگان یک دستگاه خودروی سواری پراید گفت:‌ساعت 6:52 دقیقه صبح امروز، ،حادثه جاده‌ای مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید از طریق سامانه 112 به نیروهای امدادی اطلاع داده شد.

سخنگوی سازمان امداد و نجات تصریح کرد: در این حادثه که در محور کاشان- بادرود به وقوع پیوست نیروهای امدادی از استان اصفهان به محل حادثه اعزام شدند که پس از بررسی اولیه صحنه حادثه امدادگران متوجه شدند که 6 سرنشین این خودرو سواری دچار حادثه شدند.

درخشان در ادامه بیان داشت: امدادگران به سرعت عملیات نجات و امدادرسانی را آغاز کردند و یک مصدوم این حادثه را به مراکز درمانی انتقال دادند و همچنین به دلیل شدت حادثه  2نفر از سرنشینان خودرو پراید جان خود را از دست دادند.

واژگونی مزدا جان یک نفر را گرفت
سخنگوی سازمان امداد و نجات در ادامه به واژگونی خودروی سواری مزدا و حادثه دیدن 3نفر اشاره کرد و گفت:‌ساعت 6:45دقیقه صبح امروز یک خودرو سواری مزدا در محور آرادان- گرمسار واژگون شد که پس از دریافت گزارش این حادثه امدادگران به محل حادثه اعزام شدند و کار امدادرسانی به 3حادثه دیده را آغاز کردند.

درخشان خاطر نشان کرد:‌ یک مجروح این حادثه پس از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان منتقل شد و متأسفانه یک نفر از سرنشینان جان خود را از دست داد.

 


  اخبار حوادث -  باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------