آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

جعل اسکناس در خانه شيشه‌اي




 اخبار حوادث - جعل اسکناس در خانه شيشه‌اي

دو جاعل حرفه‌اي که اقدام به جعل اسناد و اسکناس مي‌کردند در مشهد دستگير شدند.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ حسين بيدمشکي رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي با اعلام اين خبر گفت: در پي گزارش شهروندان به فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر رفت و آمد افراد مشکوک به منزلي مسکوني و احتمال اقدام مجرمانه توسط اين افراد تحقيقات پليسي براي بررسي موضوع آغاز شد.

سرهنگ بيدمشکي افزود: تيمي ويژه از کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري پرونده مذکور را در اختيار گرفته و پس از پرورش خبر دريافتند که اين افراد اقدام به جعل اسناد مي‌کنند و با هماهنگي مراجع قضايي در اقدامي غافلگيرانه، منزل مورد نظر مورد بازرسي قرار گرفت.

وي تصريح کرد: در اين عمليات مرد جواني به همراه يک زن که از اعضاي باند بودند دستگير و در بازرسي دقيق محل مقاديري کاغذ داراي نخ و نقش اسکناس، مقداري مواد شيميايي، چند قطعه ايران چک جعلي، ديگر اسناد و مدارک جعلي و آلات و ادوات استعمال شيشه کشف شد.

رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي خاطر نشان کرد: تحقيقات گسترده پليسي در اين باره براي شناسايي و دستگيري ديگر اعضاي باند و کشف اقدامات مجرمانه آنان ادامه دارد.

 

 اخبار حوادث  - مردم سالاری

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------