آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

خریدار متقلب خودرو را سوار شد و گریخت





 اخبار حوادث - خریدار متقلب خودرو را سوار شد و گریخت

مرد شیادی که به اتهام کلاهبرداری تحت تعقیب پلیس آگاهی شهرستان علی‌آباد در استان گلستان بود، در تهران دستگیر شد.

به گزارش جام جم، اوایل مهر امسال از طریق نصب آگهی در معابر، مردی قصد فروش خودروی خود را داشت که پس از چند روز مردی با او تماس گرفت و از او خواست برای دیدن خودرو و معامله به یکی از نمایشگاه های شهر بیاید.

پس از توافق هردو در محل ملاقات حاضر شدند و خریدار پس از مشاهده خودرو عنوان کرد که خواهرزاده یکی از مسئولان عالیرتبه شهرستان گرگان است و با این ترفند اعتماد فروشنده را جلب کرد.

ساعاتی بعد آنها با هم توافق کردند و خریدار با ارائه چک بانکی 50 میلیون تومانی به فروشنده اسنادومدارک مالکیت خودرو را بررسی کرد و از فروشنده خواست اجازه دهد خودرو را امتحان کند. در ادامه خریدار با سوار شدن به خودرو فرار کرد.

صاحب خودرو وقتی موفق به یافتن خریدار نشد به دفتر فرد مسئول که خریدار خود را منصوب به وی معرفی می کرد، رفت و متوجه شد او خریدار فراری را نمی شناسد و در ادامه با حضور در بانک و بررسی چک متوجه شد این چک جعلی بوده و خریدار از وی کلاهبرداری کرده است.

در پی این حادثه با دستورسرهنگ محمدرضا اکبری، رئیس پلیس آگاهی استان گلستان تحقیقات کارآگاهان برای دستگیری متهم فراری آغاز شد.

ماموران انتظامی با اعزام به محل خودروی به جا مانده از متهم در محل نمایشگاه و بررسی از پلاک آن مشخص شد این خودرو چند روز پیش در یکی از محله های شهرستان رشت در استان گیلان سرقت شده است.

در این مرحله از تحقیقات ماموران اطلاعاتی را به دست آوردند که نشان می داد او به اتهام جعل و کلاهبرداری تحت تعقیب پلیس آگاهی چند شهر دیگر است.

پاتوق های احتمالی متهم زیرنظر گرفته شد تا این که چند روز پیش ماموران او را که سوار خودروی زانتیای مالباخته علی آبادی بود نزدیک هتلی در میدان آزادی تهران شناسایی کردند و متهم دستگیر شد. متهم برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان علی آباد انتقال یافت و به چند فقره سرقت در شهر های مختلف و ارائه چک های جعلی اعتراف کرد. تحقیق از متهم ادامه دارد.

 

 اخبار حوادث - جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------