ماجراي پيچيده جنايت مسلحانه روي ميز قاضي



 اخبار حوادث - ماجراي پيچيده جنايت مسلحانه روي ميز قاضي

پرونده مرگ جواني با شليک گلوله، در حالي روي ميز قاضي ويژه قتل عمد گشوده شد که انتقال همزمان پيکرهاي خون آلود ۲ چوپان به مراکز درماني مشهد، بر پيچيدگي اين معما افزوده است.

به گزارش خراسان، ساعت يک بامداد روز گذشته مأموران پاسگاه امام تقي(ع) مشهد در تماس با قاضي ويژه قتل عمد از درگيري ۲ چوپان با افراد ناشناس خبر دادند که هنگام مراقبت از تعداد زيادي گوسفند مورد هجوم قرار گرفته و به شدت مجروح شده اند. يکي از چوپان ها که نسبت به ديگري وضعيت بهتري داشت موفق شده بود از طريق تلفن همراه، نزديکانش را در جريان موضوع قرار دهد. به اين ترتيب ۲ چوپان مذکور که با ضربات شيء سنگين و چماق مجروح شده بودند به مرکز درماني انتقال يافتند و تحت درمان قرار گرفتند.

از سوي ديگر نيز ۴ جوان، پيکر بي جان دوست شان را که با شليک گلوله کشته شده بود با خودرو به منطقه قدمگاه نيشابور رساندند و جسد را به همراه سلاح شکاري کنار منزل پدرش رها کردند. آن ها به پدر مقتول گفتند: در يک درگيري اسلحه دست او بود که به سمت خودش شليک کرد!!

 در همين حال و با اطلاع مأموران انتظامي قدمگاه از ماجراي مرگ جوان مذکور، عمليات دستگيري ۴ جوان بلافاصله در دستور کار قرار گرفت و ساعتي بعد ۳ تن از آنان را دستگير کردند اما نفر چهارم هنوز متواري است.

 به گزارش خراسان بررسي هاي اوليه حاکي از اين است که ۴ متهم و مقتول درمحل درگيري با چوپان ها حضور داشته اند و اين احتمال وجود دارد که درگيري به خاطر اختلافات قبلي يا سرقت احشام رخ داده باشد.

 بنابراين به دستور قاضي سيدجواد حسيني، گروهي از کارشناسان سلاح و عوامل بررسي صحنه جرم، تحقيقات تخصصي خود را درباره اين پرونده جنايي در حالي آغاز کرده اند که جسد جوان کشته شده نيز براي انجام معاينات و تعيين علت دقيق مرگ به پزشکي قانوني حمل شده است.

هم چنين قاضي شعبه ۸۱۱ ناحيه ۸ مشهد، دستورات ويژه اي براي کشف زواياي پنهان اين پرونده جنايي صادر کرده است تا کارآگاهان درباره ادعاي ۳ متهم دستگير شده و هم چنين انگيزه مهاجمان و درگيري چوپان ها تحقيقات بيشتري را انجام دهند.


  اخبار حوادث - خراسان

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------