آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

آقای مدیر دستگیر شد




 اخبار حوادث -  آقای مدیر دستگیر شد/ کلاهبرداری از متقضیان تحصیل در دانشگاه‌های آمریکا

با تلاش كارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان مدیر موسسه ای كه به بهانه فراهم كردن پذیرش و اعزام افراد متقاضی ادامه تحصیل در دانشگاه های خارج از كشور از آنان كلاهبرداری می كرد شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ" ستار خسروی" در تشریح خبر فوق اظهار داشت: در پی شكایت یكی از شهروندان مبنی بر كلاهبرداری موسسه ای از وی در قالب ثبت نام در یكی از دانشگاه های خارج از كشور، موضوع تحت بررسی ویژه و تخصصی این پلیس قرار گرفت.
 
وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد كه این شهروند جهت انجام مراحل ثبت نام در دانشگاه ویرجیانای کانادابه موسسه مذكور مراجعه و اقدام به تنظیم قرارداد و واریز مبلغ 60 میلیون ریال به حساب موسسه واریز كرده است.
 
این مقام مسئول عنوان داشت: در ادامه بررسی ها معلوم شد موسسه مذكور با گذشت چند ماه از گذشتن قرار داد نه تنها هیچ اقدامی در جهت پذیرش شاكی در دانشگاه مذكور انجام نداده بلكه با ارسال ایمیلی جعلی باعث رد شدن تقاضای شاكی در دانشگاه شده است.
 
این مقام مسئول عنوان داشت: در این خصوص پرونده ای تنظیم و در ابتدای امر طی استعلام های انجام شده معلوم گردید موسسه مذكور فاقد مجوز فعالیت بوده و بدون مجوز و کاملا غیر قانونی اقدام به فریب افراد متقاضی ادامه تحصیل در دانشگاه های خارج از كشور و كلاهبرداری از آنان می كرده است.
 
سرهنگ خسروی عنوان داشت: با تكمیل شدن تحقیقات كارآگاهان این پلیس با هماهنگی مقام قضایی مدیر این موسسه را دستگیر كردند كه وی پس از مواجه شدن با اسناد و مدارك جمع آوری شده به بزه انتسابی و كلاهبرداری از این طریق اعتراف كرد.
 
رییس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینكه متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شد گفت: به شهروندان توصیه می كنیم بدون تحقیق و مطالعه و عدم كسب اطمینان از هویت و اعتبار شركت ها و موسسات با آنان وارد قرارداد نشوند و سرمایه های خود را به راحتی در اختیار آنان نگذارند.
 
اخبارحوادث  - باشگاه خبر نگاران
 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------