ابراز پشیمانی مرد همسرکش در دادگاه




 اخبار حوادث  - ابراز پشیمانی مرد همسرکش در دادگاه

وقتی ماموران اورژانس پس از تماس مردی جوان، به خانه او رفتند، با صحنه هولناکی روبه‌رو شدند.

به گزارش فرهیختگان، جسد غرق در خون یک زن در اتاق پذیرایی افتاده و مردی هم که با اورژانس تماس گرفته بود کمی آن‌طرف‌تر‌ بیهوش شده بود. مجید که پس از کشتن همسرش خودزنی کرده بود، دیروز پس از دو سال پای میز محاکمه ایستاد.

صبح سی‌ام مهر 91 بود که مردی با مرکز اورژانس تماس گرفت و کمک خواست. این مرد که به سختی صحبت می‌کرد، گفت: «زنم را با چاقو زده‌ام و خودزنی کرده‌ام.» پس از حضور اورژانس در محل، مرگ سارا 25 ساله تایید شد و جسد او با هماهنگی قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

مجید 27 ساله نیز که خودزنی کرده بود، به مرکز درمانی منتقل شد. این مرد که تحت عمل جراحی قرار گرفت و به‌طرز معجزه‌آسایی زنده ماند، روی تخت بیمارستان به کشتن همسرش سارا اعتراف کرد و پس از بهبودی به پلیس آگاهی منتقل شد. او گفت: «از زندگی خسته شده بودم، به همین خاطر همسرم را کشتم و خودزنی کردم، اما لحظاتی بعد پشیمان شدم و با اورژانس تماس گرفتم.»

به دنبال بازسازی صحنه جرم، کیفرخواست پرونده صادر و به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.  در نشست رسیدگی به این پرونده که دیروز به ریاست قاضی باقری و با حضور قاضی مستشار برگزار شد ابتدا پدر و مادر سارا در جایگاه ویژه ایستادند و برای دامادشان حکم قصاص خواستند.

مادر سارا گفت: «دخترم آرایشگر بود. او صبح تا شب کار می‌کرد، اما شوهرش که پیک موتوری بود قدر زحمت‌های دخترم را نمی‌دانست. آنها مدام با هم درگیر بودند. به دنیا آمدن نوه‌ام ملیسا هم اختلاف‌های دختر و دامادم را کم نکرد تا اینکه مجید دخترم را کشت. من به هیچ قیمتی از خون دخترم نمی‌گذرم و حاضرم سهم دیه نوه‌ام را که حالا هشت سال دارد تامین کنم تا داماد سابقم اعدام شود.» 

سپس متهم در جایگاه ویژه ایستاد. او گفت: «من و سارا از همان ابتدای زندگی مشترک با هم اختلاف داشتیم. درگیری‌های ما به حدی بود که دیگر تحمل این زندگی را نداشتم، به همین خاطر یک چاقو تهیه کردم. صبح دخترم را به مدرسه بردم و به خانه برگشتم. همان موقع دوباره همسرم شروع به دعوا کرد. او از اینکه کار درست و حسابی نداشتم از من گلایه می‌کرد. وقتی دوباره این مساله را پیش کشید از کوره در رفتم و با چاقو چند ضربه به پهلوی سارا زدم. او روی زمین افتاده بود که با چاقو چند ضربه به شکم خودم زدم. می‌خواستم به زندگی خودم هم پایان دهم، اما وقتی به یاد دختر خردسالم افتادم منصرف شدم و با اورژانس تماس گرفتم.»

در پایان این جلسه هیات قضایی با اعلام تنفس وارد شور شد تا رای صادر کند.


  اخبار حوادث  - فرهیختگان

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------