شکار 10 زن ساده‌لوح در نقش قاضی سرشناس




 اخبار حوادث  - شکار 10 زن ساده‌لوح در نقش قاضی سرشناس

مرد 60 ساله‌ای که با نقشه‌ای حیله‌گرانه، زنان و دختران جوان را در مشهد فریب  می‌داد دستگیر شد.

به گزارش ایران، «رجب» با سوءاستفاده از  تشابه فامیلی با یکی از مسئولان نقشه ماهرانه‌ای برای شکار زنان و دختران ساده‌لوح طراحی کرد و به اجرا گذاشت.  وی طعمه‌هایش را از بین خانواده فقیر و جویای کار انتخاب می‌کرد و با شناسایی آنان، خود را به عنوان قاضی معرفی کرده و ادعا می‌کرد می‌تواند مشکلات خانوادگی و اشتغال آنها را حل و فصل کند.

این مرد کلاهبردار با تعریف و تمجید از  مسئولیت‌های دروغین، اعتماد زنان ساده‌لوح و دختران بی‌سرپرست را جلب  می‌کرد و پس از مدتی طرح دوستی ریخته و از آنها خواستگاری می‌کرد. 
 
 دستگیری مرد دو چهره
رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در این باره به شوک گفت: با شکایتی از سوی زنی جوان مبنی بر اینکه مردی کلاهبردار با وعده‌های دروغین او را اغفال کرده و مدتی به عقد موقتش درآورده و این در حالی است که وی با چند زن دیگر نیز در ارتباط است، تحقیقات پلیسی آغاز شد.

سرهنگ حسین بیدمشکی افزود: کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با پیگیری سرنخ‌های ویژه به اطلاعاتی دست یافتند که اظهارات زن جوان را تأیید می‌کرد و مرد دو چهره در حالی که قصد باجگیری از یک زن جوان دیگر را داشت، دستگیر شد.   وی گفت: تاکنون 10 زن از شکارچی زنان اعلام شکایت کرده‌اند و تحقیقات در این باره برای رازگشایی از دیگر اقدامات مجرمانه این مرد ادامه دارد. 

سرهنگ حسین بیدمشکی اظهار داشت: متأسفانه برخی از  شهروندان با وجود هشدارهای پلیسی، برای حل مسائل و مشکلات خانوادگی، اشتغال، کاریابی و ازدواج، فرزندآوری و حتی مواردی مانند درمان بیماری و موفقیت در آزمون‌های تحصیلی و... فریب ادعاهای واهی افراد فرصت‌طلب که برخی از آنان به عنوان رمال و فالگیر خود را معرفی و برخی دیگر از مجرمان حرفه‌ای هستند و ادعای ارتباط با مسئولان سازمان‌ها دارند براحتی فریب‌خورده و دچار چنین مشکلاتی می‌شوند. 

وی تأکید کرد: شهروندان برای حل مشکلات و مسائل زندگی از راه حل‌های قانونی و روش‌های عقلانی و منطقی و مشاوره با مبادی قانونی استفاده کنند تا دچار مشکل و گرفتاری نشوند.


 اخبار حوادث - ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------