دوئل خونین در جشن عروسی




اخبار حوادث -  دوئل خونین در جشن عروسی

تسویه حساب خونین دو پسر جوان در مراسم عروسی جنایتی تلخ را کلید زد و میهمانان را به وحشت انداخت.  این حادثه مرگبار در جریان برگزاری مراسم عروسی در روستایی از حوالی بخش چمستان شهر نور رخ داد.

به گزارش ایران، در جریان این جنایت پسر جوانی به نام ابراهیم 25 ساله با وارد آوردن ضربات چاقو به ناحیه گردن یکی از حاضران در مراسم عروسی به نام امید 21 ساله وی را به کام مرگ فرو برد.

بنا بر این گزارش، در حالی که همه میهمانان حاضر در مراسم عروسی سعی داشتند شبی خاطره انگیز را برای داماد و عروس فراهم کنند ناگهان حادثه تلخ شب رؤیایی آنان را به یکی از غمبارترین خاطراتشان تبدیل کرد.

دو پسر جوان که از قبل با هم اختلاف داشتند ناگهان شروع به ناسزاگویی کردند و قبل از اینکه امکان میانجیگری بزرگان حاضر در مجلس عروسی فراهم شود ناگهان ابراهیم که خیلی عصبانی شده بود کاردی را برداشته و امید را مورد حمله قرار داد.

همه این اتفاقات در چشم بر هم زدنی رخ داد. در میان هلهله میهمانان عروسی فریاد‌های مرگبار امید به آسمان بلند شد. او با فریادی دلخراش روی زمین افتاد.

حاضران با توجه به وخامت حال جوان زخمی وی را به درمانگاه چمستان انتقال دادند اما با وجود تلاش‌های تیم پزشکی مستقر در درمانگاه امید به کام مرگ فرو رفت.

با مخابره این جنایت به مأموران پلیس اکیپی از نیروهای پلیس خود را به محل حادثه رساندند.  بر اساس اطلاعاتی که شاهدان عینی حادثه از چگونگی و نحوه درگیری در اختیار مأموران قرار داده بودند، تجسس‌ها برای به دست آوردن ردی از قاتل فراری در دستور کار مأموران قرار گرفت.

با توجه به اینکه عامل جنایت بلافاصله بعد از ارتکاب به جنایت متواری شده بود تیمی از مأموران یگان امداد و کلانتری 13 ایزد شهر به همراه مأموران آگاهی نور وارد عمل شدند و مناطق احتمالی فرار وی را تحت کنترل قرار دادند.  هنوز ساعاتی از وقوع حادثه مرگبار عروسی نگذشته بود که مخفیگاه این مرد در محدوده ایزد شهر به محمود آباد ردیابی شد.

در حالی که قاتل فراری سعی داشت به هر طریق ممکن از مسیر‌های کم تردد خود را به منطقه‌ای دور از دسترس پلیس برساند، از سوی مأموران به محاصره درآمد و دقایقی بعد در حالی که راهی برای فرار وی باقی نمانده بود از سوی مأموران بازداشت شد.

در نخستین مراحل بازجویی‌ها مشخص شد که قربانی حادثه و عامل جنایت هر دو از اهالی یکی از روستاهای اطراف محل وقوع جنایت بودند.

ابراهیم که باور نداشت به این سرعت گرفتار مأموران شود لب به اعتراف گشود و اختلافات قبلی را عامل بروز درگیری و قتل عنوان کرد.

سرهنگ شالیکار رئیس پلیس نور در این باره گفت: با توجه به اینکه قاتل در روستا زندگی می‌کند احتمال بروز تشنج و درگیری در محل وقوع حادثه داده می‌شد به همین دلیل بلافاصله اکیپی از مأموران را به محل حادثه اعزام کردیم تا مشکلی به وجود نیاید.

وی ادامه داد: این گونه قتل‌ها غیر سازماندهی شده هستند و کنترل نداشتن طرفین بر احساسات آنی و عصبانیت‌های زودگذر از سوی طرفین باعث بروز این حوادث مرگبار می‌شود.
وی از والدین درخواست کرد روی رفتار‌های فرزندان خود کنترل بیشتری داشته باشند و هنگام حضورشان در چنین مراسمی با نظارت بیشتری آنان را راهنمایی و هدایت کنند تا شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.


  اخبار حوادث  - ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------