مرگ پدر داماد در تیراندازی در مراسم عروسی



  اخبار حوادث  - مرگ پدر داماد در تیراندازی در مراسم عروسی

ساعت 9 صبح روز سه‌شنبه گذشته بود که جشن شروع شد. میهمان‌ها با خوشحالی در مراسم شرکت کردند. چند پسر جوان از دوستان داماد با گرداندن ظرف‌های میوه و شیرینی بین میهمان‌ها می‌خواستند خودی نشان بدهند.

قرار بود داماد، بالشت قرمز رنگ کوچکی را به رسم دیرینه محلی به سمت یکی از این جوان‌ها پرتاب کند تا بخت او نیز باز شود و زودتر سرو سامان بگیرد.
 
برادر بزرگ داماد و پدرش در حیاط خانه مشغول آماده ساختن تفنگ شکاری بودند تا رسم تیراندازی هوایی را نیز برای پرشور‌تر کردن مراسم ازدواج آقا داماد به نمایش بگذارند.

در این لحظه جوان 37 ساله درحال رفع گیر تفنگ بود که با سهل‌انگاری او گلوله‌ای از اسلحه شلیک شد و به پدرش که مقابل او ایستاده بود برخورد کرد.

در این حادثه پدر 61 ساله داماد غرق در خون روی زمین افتاد. شاهدان عینی با ترس و وحشت بلافاصله پیکر نیمه جان او را به بیمارستان انتقال دادند اما او پیش از رسیدن به مرکز درمانی به علت شدت صدمات وارده و ضعف شدید جان خود را از دست داد.
 
«زردادی» دادستان عمومی و انقلاب شهر زاوه خراسان رضوی به محض اطلاع از این حادثه دستورات لازم را برای انتقال جسد به پزشکی قانونی شهر تربت حیدریه و همچنین پیگیری سریع موضوع صادر کرد.

سرهنگ هوشنگ کیانی، رئیس پلیس شهر زاوه در این باره به شوک گفت: با گزارش موضوع به مرکز 110 مأموران پلیس بلافاصله در محل وقوع حادثه که در بخش مرکزی شهر زاوه بود، حاضر شدند.

وی افزود: قاتل که پسر 37 ساله خانواده است دستگیر شد و شاهدان عینی حادثه اظهارات وی درباره چگونگی شلیک گلوله و مرگ پدر خانواده را تأیید کردند.

 

 اخبار حوادث  - ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------