سرقت مسلحانه از زن جوان و دو دخترش




 اخبار حوادث  - سرقت مسلحانه از زن جوان و دو دخترش/ طراح نقشه دوست خانوادگی مالباختگان بود

با تلاش ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان برخوار استان اصفهان دو سارق مسلح كه از اقدام به سرقت طلاجات یكی از شهروندان از منزل وی كرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ" علی صادقی" فرمانده انتظامی شهرستان برخوار در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، بیان داشت: در پی وقوع یك فقره سرقت مسلحانه از مادر و دو دخترش در منزلشان در یكی از خیابان های سطح شهر موضوع به صورت ویژه در دستور كار كارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. 
 
وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته از مالباختگان ، آنها عنوان داشتند، حدود ساعت 14 مشغول صرف ناهار بودیم که صدای در شنیده و بلافاصله فردی ناشناس با سر و صورتی بسته جلوی در ورودی سالن مشاهده شد که سلاحی به سمت ما گرفته وبا تهدید خواست تا هرچه طلا در منزل داریم را به وی بدهیم ما هم تعدادی از النگوها و تک دست را به سارق داده و او پس از آن از محل با یک دستگاه خودروی پراید متواری شد. 
 
این مقام مسئول عنوان داشت: با اظهارات مالباختگان بلافاصله تیم های ویژه ای در سطح شهر فعال شده و تحقیقات گسترده ای از افراد مظنون انجام گرفت. 
 
سرهنگ صادقی با بیان اینكه چون احتمال می رفت كه این سرقت توسط یكی از آشنایان مالباخته صورت گرفته باشد گفت: بر این اساس تحقیقات كارآگاهان وارد فاز جدیدی شد و سرانجام با اقدامات ویژه و تخصصی پلیسی عامل این سرقت شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یك عملیات غافلگیرانه دستگیر شد. 
 
فرمانده انتظامی شهرستان برخوار گفت: متهم پس از دستگیری علی رغم اینكه منكر هرگونه بزهی بود هنگامی كه با مدارك و مستندات جمع آوری شده پلیس مواجه شد به جرم خود اقرار و همدست دیگر خود را نیز معرفی كرد. 
 
متهم در خصوص ارتكاب این سرقت گفت: چون با خانواده شاکی آشنا و رفت و آمد خانوادگی داشتم و می دانستم که طلاهایی به ارزش بیست تا سی میلیون تومان در منزل آنها موجود می باشد و این موضوع را با یکی از دوستانم ساکن بهارستان در میان گذاشتم و به اتفاق او اقدام به سرقت نمودیم. 
 
این مقام انتظامی بیان داشت: با تلاش شبانه روزی مامورین آن پلیس متهم ردیف دوم هم شناسایی و دستگیر و با مشاهده دلایل و شواهد صراحتا به بزه انتسابی اقرار و هردو نفر جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شده و با صدور قرار روانه زندان گردیدند.  


سرهنگ صادقی خاطر نشان كرد: هرچند كه این پرونده به سرعت توسط پلیس پیگیری و به سرانجام رسیدو با عاملان آن برخورد قانونی صورت گرفت اما به شهروندان توصیه می كنیم برای جلوگیری از بروز این گونه حوادث در مراودات خود دقت داشته باشند و حتی اگر در بین بستگان و آشنایان خود افراد مشكل داری دارند در ارتباط با آنها نهایت مراقبت را داشته باشند.

 

 

 اخبار حوادث  - باشگاه خبر نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------