قتل صاحبخانه به دست زن مستاجر




 اخبار حوادث  - قتل صاحبخانه به دست زن مستاجر

 اختلافات مالك و مستأجر در اراك، مالك خانه را در كام مرگ كشاند.پیام مركز فوریت‌های 110 پلیس در ظهر روز ششم مهر ماه حكایت از قتل خانمی‌سالمند در منزل مسكونی خود در شهر اراك داشت.

به گزارش آرمان، با اعلام این خبر بلافاصله تیمی‌از ماموران انتظامی‌كلانتری محل و كارآگاهان اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند كه مشاهده شد خانمی‌65 ساله در منزل مسكونی اش به قتل رسیده است.

 پسر مقتول به كارآگاهان پلیس گفت: برای بازدید و عیادت از مادر خود به درب منزل او رفتم كه پس از چندین بار در زدن و باز نشدن در نگران شده و اقدام به شكستن شیشه درب خانه و ورود به منزل كردم كه ناگهان با جسم بی‌جان مادر خود مواجه شدم.  در تحقیقات اولیه مشخص شد كه مقتول به همراه دختر و پسر خود در طبقه دوم منزل مسكونی اش زندگی می‌كرده و بنا بر اظهارات فرزندانش هنگام وقوع قتل در منزل تنها بوده است.

با حضور تیم پزشكی قانونی و معاینه جسد علت قتل اصابت چاقو و وارد آمدن جسم سخت به سر مقتول اعلام شد و تحقیقات از آشنایان و اطرافیان مقتول آغاز شد.

 با ادامه تحقیقات كارآگاهان پلیس دریافتند كه مستاجر مقتول نیز خانمی‌است كه به تنهایی در طبقه زیرزمین منزل زندگی می‌كند و مدتی است كه با صاحب‌خانه جر و بحث و درگیری‌های لفظی داشته است.

در بررسی‌های فنی كارآگاهان مشخص شد كه در زمان وقوع قتل، مستاجر در منزلش حضور داشته كه برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی احضار شد.

 در بازجویی‌های صورت گرفته مشخص شد كه مقتول به دلیل پرداخت نشدن چندین ماه اجاره منزل با مستأجر خود اختلاف شدیدی داشته و بارها از او خواسته كه خانه‌اش را تخلیه نماید و مستأجر نیز با ترفندهای مختلف از تخلیه‌خانه خودداری می‌كرده است.

سرهنگ رضا احمدی رئیس پلیس آگاهی استان مركزی در این باره گفت: در روند بازجویی‌های تخصصی كارآگاهان و اظهارات ضد و نقیض‌ مستاجر، ظن پلیس به وی بیشتر شد كه  سرانجام وی به قتل صاحب‌خانه خود اعتراف كرد. 

 

 اخبار حوادث  - آرمان

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------