عامل تهدید دختران در شبکه‌های اجتماعی دستگیر شد/ سناریوی پلید پسر جوان برای ایجاد رابطه نامشروع




عامل تهدید دختران در شبکه‌های اجتماعی دستگیر شد/ سناریوی پلید پسر جوان برای ایجاد رابطه نامشروع

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که اقدام به اغفال و تهدید دختران جوان از طریق شبکه‌های اجتماعی موبایل می‌کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ اسدالله زحمتکش از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به اغفال و تهدید دختران جوان از طریق شبکه‌های اجتماعی موبایل می‌کرد توسط پلیس فتای استان کرمانشاه خبر داد.
 
زحمتکش ادامه داد: دختر جوانی در مراجعه به این پلیس عنوان داشت در شبکه اجتماعی "Be talk" با پسری با نام مستعار آشنا شدم و پس از رد بدل پیام از من درخواست ازدواج کرد.
 
وی افزود: این دختر جوان گفت این فرد بعد از شنیدن جواب رد، اقدام به ساختن پیج به نام خودم و اقدام به انتشار مطلب و تصاویری کرد که از پیج من داشت و تهدید کرد که تصاویری که در اختیار دارم را منتشر می‌کنم.
 
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به پیگیری موضوع توسط کارشناسان این پلیس، افزود: با اظهارات شاکی موضوع در دستور کار قرار گرفت و با انجام تحقیقات، اخذ استعلامات و کار فنی متهم شناسایی و طی یک عملیات غافل‌گیرانه دستگیر شد.
 
این مسئول عنوان کرد: این فرد که در برابر مدارک مستند و ادله پلیس قرار گرفته بود در تحقیقات صورت گرفته به بزه انتسابی اقرار کرد و گفت که پروفایل را خودم درست کردم و عکس‌های شاکی را که خودش برایم ارسال کرده بود را در پروفایل ساخته شده قرار دادم تا بدین وسیله بتوانم او را مجبور به روابط غیراخلاقی با خود کنم.
 
رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: پس از بررسی مستندات مجرمانه مشخص شد متهم در اکثر شبکه‌های اجتماعی موبایل عضو بوده و به اغفال و تهدید دختران جوان پرداخته است.
 
زحمتکش با هشدار به زنان و دختران، افزود: هرگز عکس‌های شخصی خود را در شبکه‌های اجتماعی قرار ندهید و اگر توسط شخصی تهدید شدید، فوراً به پلیس فتا مراجعه کنید و ماموران را در جریان قرار بدهید.


 اخبار حوادث  - باشگاه خبر نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------