تولید قرص‌های چاقی و لاغری در مخفیگاه 2 مالخر




 اخبارحوادث - تولید قرص‌های چاقی و لاغری در مخفیگاه 2 مالخر

 دوخریدار اموال مسروقه بعد از دستگیری اعتراف کردند داروهای تقلبی چاقی و لاغری تولید می‌کردند و در بازار می‌فروختند.

به گزارش شرق یکی از مجرمان سابقه‌دار و تحت تعقیب پلیس آگاهی تهران بزرگ به‌نام سعید (30ساله) در پی اجرای طرح دستگیری ده‌ها سارق داخل خودرو در روز هفتم مهر دستگیر شد و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

سعید با آغاز رسیدگی به پرونده اتهامی‌اش به ده‌ها فقره سرقت لوازم داخل خودرو به‌ویژه ECU اعتراف و دونفر به نام‌های بیژن و حمید را به‌عنوان خریداران اموال مسروقه معرفی کرد و البته گفت هویت کامل این افراد را نمی‌شناسد. به این ترتیب تحقیقات پلیسی برای شناسایی دقیق متهمان و مخفیگاه آنها در دستور کار قرار گرفت و کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی توانستند هویت کامل این دونفر و نشانی مخفیگاه‌شان را در منطقه خاک‌سفید تهرانپارس شناسایی و حمید را روز یکشنبه هفته جاری دستگیر کنند.

 

حمید بعد از مواجه حضوری با «سعید» به خرید اموال مسروقه داخل خودرو اعتراف کرد. در ادامه محل نگهداری اموال مسروقه و همچنین مخفیگاه بیژن در فلکه دوم تهرانپارس شناسایی شد و کارآگاهان ضمن دستگیری بیژن، موفق به کشف ده‌ها دستگاه انواع لوازم مسروقه داخل خودرو شدند. در بازرسی از این محل علاوه بر توقیف ده‌ها وسیله مسروقه داخل خودرو، تجهیزات مخصوص بسته‌بندی ویژه دارو، کپسول‌های خام، برچسب‌های مخصوص داروهای چاقی - لاغری و... نیز کشف شد. سپس بیژن و حمید به تولید داروهای تقلبی برای درمان چاقی، لاغری و تقویت جنسی اعتراف کردند.

 

عناوین درج‌شده روی برچسب‌های داروهای چاقی، لاغری و تقویت قوای جنسی کشف‌شده از متهمان حکایت از آن داشت که این داروها باید ساخت کشورهای آلمان، چین، فرانسه و صددرصد گیاهی باشد اما با توجه به اعتراف صریح متهمان درخصوص نحوه تولید این داروها مشخص شد تمامی داروها صددرصد دست‌ساز است و پس از بسته‌بندی، تحت عنوان داروهای واقعی در سطح بازار توزیع و فروخته شده است. در تحقیقات مشخص شد در تولید پودرهای مخصوص چاقی که هربسته آن به قیمت چندده‌هزارتومان به فروش رسیده فقط از پودر نشاسته، شکر و انواع اسانس‌های طعم‌دهنده استفاده شده است. قرص‌های تولید‌شده نیز وضعیت مشابهی داشت و پس از بسته‌بندی به قیمت هر عدد 35 الی 40هزارتومان به فروش می‌رسید.


سرهنگ داوود مرادی، رییس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تایید این خبر گفت: «با توجه به فعالیت متهمان در طول یک‌سال گذشته درخصوص تولید و توزیع داروهای تقلبی تحت عنوان BOMBA در سطح شهر تهران، کشف مقدار زیادی انواع داروهای دست‌ساز و تقلبی، کشف تجهیزات مورد استفاده در بسته‌بندی از قبیل انواع برچسب، کپسول‌های خام و...، قرار قانونی برای هر دو متهم صادر شده و آنها برای انجام تحقیقات در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته‌اند.»


  اخبار حوادث  - شرق

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------