دختر19ساله و همدستش،با خوراندن ماده بیهوش کننده به رانندگان،خودروی آنها را می دزدیدند



 اخبار حوادث  - دختر19ساله و همدستش،با خوراندن ماده بیهوش کننده به رانندگان،خودروی آنها را می دزدیدند

دو دختر جوان در مشهد كه با خوراندن ماده مسموم رانندگان را بيهوش و خودروي آنها را به سرقت مي‌بردند از سوي پليس آگاهي اين استان شناسايي و دستگير شدند.

به دنبال گزارش چند فقره سرقت مشابه خودرو از سوي مالباختگان به پليس آگاهي مشهد تحقيقات ماموران براي شناسايي و دستگيري سارقان آغاز شد.

 

در تحقيقات اوليه از مالباختگان مشخص شد دو دختر جوان با اغفال رانندگان به عنوان مسافر در خودروي آنان سوار مي‌شدند و بعد از مدتي با خوراندن نوشيدني حاوي مواد بيهوشي آنان را مسموم كرده و خودروي‌شان را به سرقت مي‌بردند. به اين ترتيب و با طرح شكايت مالباختگان، تيمي از ماموران پليس آگاهي مشهد براي شناسايي و دستگيري سارقان تشكيل شد. در حالي كه تحقيقات پليس از محل‌هاي نزديك سرقت‌ها ادامه داشت تصاوير ضبط شده توسط دوربين‌هاي مداربسته يكي از شركت‌هاي نزديك محل سرقت سرنخ مهمي در اختيار پليس قرار داد.

به گفته سرهنگ بيدمشكي، فرمانده انتظامي خراسان رضوي ماموران با بازبيني تصاوير دوربين‌هاي مداربسته اين شركت موفق به چهره دختري 19 ساله شدند كه از سوي مالباختگان به عنوان يكي از سارقان معرفي شده بود. با شناسايي سارق، دختر 19 ساله تحت تعقيب پليس قرار گرفت و طولي نكشيد كه با انجام تحقيقات گسترده مخفيگاه او شناسايي و در اقدامي غافلگيرانه از سوي ماموران پليس آگاهي دستگير شد.

به گفته سرهنگ بيدمشكي، متهم در بازجويي‌هاي پليس به سرقت از خودروها اعتراف كرد و گفت: «من به همراه يكي از دوستانم در خودرو‌ها سوار مي‌شديم و پس از خوراندن نوشيدني مسموم رانندگان را بيهوش مي‌كرديم و خودروي آنها را به سرقت مي‌برديم.»

دختر 19 ساله در ادامه بازجويي‌ها به معرفي همدست خود پرداخت كه به اين ترتيب تحقيقات پليس بر دستگيري او متمركز شد و ماموران موفق شدند بلافاصله سارق ديگر را نيز شناسايي و دستگير كنند. سارقان در بازجويي‌ها اعتراف كردند كه خودروهاي سرقتي را با همدستي مردي جوان به فروش مي‌رساندند كه تحقيقات پليس براي دستگيري او همچنان ادامه دارد.

 

 اخبار حوادث  - اعتماد

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------