درخواست طلاق به خاطر نقاشی




 اخبار حوادث  - درخواست طلاق از مرد نقاش

زن جوان با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق از شوهر نقاشش را ارائه کرد.

به گزارش مردم سلاری، زن جوان با مراجعه به دادگاه خانواده پس از ارائه درخواست طلاق به قاضي گفت: آقاي قاضي از کار شوهرم راضي نيستم و مي خواهم از او جدا شوم. شوهرم نقاش است و از صبح تا شب در حال کشيدن تابلو است.

وي ادامه داد: او يکي از اتاق هاي خانه مان را تبديل به گالري نقاشي هايش کرده است و هر روز در آنجا کلاس نقاشي برگزار مي کند. هر روز شاگردان خصوص اش به خانه ما مي آيند و در آن اتاق از شوهرم نقاشي ياد مي گيرند. من ديگر از اين وضع خسته شده ام.

زن جوان گفت: اوايل به شغل شوهرم افتخار مي کردم و از اينکه او استاد نقاشي بود احساس غرور مي کردم. وقتي تابلوهايش را مي ديدم هيجان زده مي شدم. ولي حالا بعد از 4 سال زندگي اين موضوع برايم عادي و خسته کننده شده است. حتي فکر مي‌کنم شوهرم نقاشي‌هايش را بيشتر از من دوست دارد.

وي گفت: هر روز حتي شب ها هم شوهرم شاگرد خصوص دارد و افراد مختلف به خانه ما رفت و آمد مي کنند. هر چه به او مي گويم که در يک آموزشگاه نقاشي تدريس کند حرفم را گوش نمي دهد و لجبازي مي کند. ديگر از دست او و کارهايش خسته شدم و مي خواهم درخواست طلاق بدهم. بعد از حرف هاي اين قاضي رسيدگي به اين پرونده را آغاز کرد و شوهر اين زن را به دادگاه احضار کرد.

 

 اخبار حوادث  - مردم سالاری

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------