جدایی تلخ تازه‌عروس و داماد عاشق‌پیشه




اخبار حوادث   - جدایی تلخ تازه‌عروس و داماد عاشق‌پیشه

تازه عروس و دامادی که پس از هشت سال انتظار به خانه بخت رفتند، خیلی زود میهمان دادگاه خانواده شدند.

به گزارش ایران، عجیب اینکه خانواده عروس و داماد هنوز باور ندارند، چرا که هیچ‌کس تصور نمی‌کرد «الهام» و «مهرداد» که آوازه عشقشان عالم را پر کرده بود، بعد از ازدواج به راحتی کاخ آرزوهایشان را ویران کنند و برای طلاق پای در دادگاه خانواده بگذارند.

دختر 27 ساله که الهام نام دارد به قاضی عموزادی رئیس شعبه 268  دادگاه خانواده ونک گفت: مهرداد همسایه‌مان بود، از همان ابتدا مهرمان به دل هم گره خورده بود تا اینکه هشت سال پیش عشقمان را به هم ابراز کردیم. وی چند بار همراه خانواده‌اش به خواستگاری‌ام آمد اما با مخالفت شدید پدر و مادرم روبه‌رو شد. هیچ‌کدام از خانواده‌هایمان راضی به این ازدواج نبودند اما ما تصمیم‌مان را گرفته بودیم و قصد داشتیم با هم زندگی کنیم. مهرداد همیشه با مهربانی رفتار می‌کرد و اگر زمانی هم بداخلاقی داشت، در آن زمان به چشم نمی‌آمد تا اینکه با اصرارهای ما اردیبهشت سال 92 مراسم ازدواجمان انجام شد.

اوایل زندگی همه چیز بخوبی پیش می‌رفت اما به مرور زمان رابطه‌مان سرد شد و از هم دور شدیم، به بهانه‌های مختلف با هم دعوا می‌کردیم و از سختی‌های رسیدن و کدورت‌هایی که میان خانواده‌هایمان به وجود آمده بود می‌گفتیم.

دختر جوان ادامه داد: او به من قول داده بود پس از ازدواج همه گذشته و بدی‌ها و سختی‌هایمان را فراموش می‌کنیم اما حالا که وارد زندگی شدیم، همه اتفاقات را به زبان می‌آورد و به من و خانواده‌ام اهانت می‌کند. ای کاش به جای این ازدواج ناموفق همیشه مهر و خوبی در قلبم به یادگار می‌ماند تا اینکه شاهد این روزهای تلخ باشم. به همین خاطر توافق کردیم از همدیگر جدا شویم و به زندگی بی‌روحمان پایان دهیم.

مهرداد نیز به قاضی عموزادی گفت: الهام دائم بهانه‌گیری می‌کند، او از همان ابتدا با شرایط زندگی من آشنا بود و می‌دانست زندگی با من مشکلاتی دارد، دایم می‌گفت اشتباه کردم و خانواده‌ام راست می‌گفتند، به درد هم نمی‌خوریم، من هم عصبانی می‌شدم و همین بحث‌ها ما را به دوران سخت گذشته می‌برد و از بودن کنار هم نمی‌توانستیم شاد باشیم. حالا هم دیگر ادامه این زندگی ارزشی ندارد و می‌خواهیم به این رابطه پایان دهیم.

قاضی دادگاه خانواده با شنیدن اظهارات زن و مرد جوان و سازش نکردن آنها، حکم طلاق را صادر کرد و زن در ازای طلاق توافقی همه حقوق قانونی بویژه مهریه 600 سکه بهار آزادی، اجرت‌المثل و جهیزیه را به همسرش بخشید و از عشق دوران کودکی‌اش جدا شد.

توصیه قضایی
قاضی عموزادی در این‌باره به شوک گفت: متأسفانه روزانه شاهد پرونده‌های بسیاری هستیم که دختر و پسرهای جوان با احساس‌های خام و ناپخته‌شان سریعاً تصمیم می‌گیرند با هم ازدواج کنند و در این میان حتی اگر خانواده‌هایشان نیز با آنها مخالفت کنند، آنان بی‌توجه به این مسائل تصمیم به ازدواج می‌گیرند و چنین ازدواج‌هایی که عقل و منطق در آن جایی نداشــــــــــته باشد راهی جز آمدن به دادگاه خانواده نخواهد داشت.

ای کاش دختر و پسرهای جوان و خانواده‌هایشان قبل از ازدواج که یکی از مهم‌ترین و بزرگترین اتفاقات زندگی آنان است، با رفتن به مشاوره و درنظر گرفتن همه ابعاد زندگی خانوادگی، فرهنگی، اجتماعی و... تصمیم عاقلانه بگیرند تا زندگی پایدار و موفق‌تری داشته باشند. هرچه در این شرایط آتش علاقه افراد تندتر باشد، این عشق زودتر فروکش می‌کند. برنامه‌ریزی برای شروع زندگی امری بسیار مهم است که جوانان باید قبل از ازدواج و انتخاب همسر با آن آشنا شوند و در زندگی‌شان به کار بگیرند.


 اخبار حوادث  - ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------