آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

کـلاهـبرداري از مـرده




 اخبار حوادث  -  کـلاهـبرداري از مـرده

نقشه دختر جوان براي تصاحب ثروت خاله مرده‌اش، خيلي زود لو رفت و او دستگير شد.

به گزارش مردم سالاری، چندي پيش ماموران کلانتري 107 فلسطين در جريان وقوع يک کلاهبرداري قرار گرفتند. آنها بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار داده و با حضور در محل به تحقيق در اين رابطه پرداختند.

 ماموران پس از حضور در محل که يک بيمارستان بود، متوجه شدند که دو دختر جوان براي تصاحب ثروت يک زن دسيسه عجيبي را اجرا کرده اند.

 يکي از پرسنل بيمارستان در جريان تحقيقات به ماموران گفت: اين زن صبح ديروز فوت کرد. در حاليکه همه بستگانش در بيمارستان در حال شيون و زاري بودند، ناگهان متوجه شدم که دو دختر جوان داخل اتاق شدند. وقتي آنها زير نظر گرفتم فهميدم که يکي از آنها اثر انگشت متوفي را روي يک کاغذ زد و بلافاصله سعي در فرار داشت که مچ او را گرفتم و فهميدم قصد کلاهبرداري داشته است.

بستگان زن فوت شده نيز در جريان تحقيقات به ماموران گفتند: اين زن که به تنهايي زندگي مي‌کرد ثروت خيلي زيادي داشت. او صبح ديروز به دليل بيماري فوت کرد. در حالي که همه ما از مرگ او ناراحت بوديم و در حال گريه و شيون بوديم، ناگهان يکي از پرستارهاي بيمارستان به ما گفت که اين دو دختر را دستگير کرده است.

در حاليکه خيلي شوکه شده بوديم متوجه شديم که خواهرزاده زن متوفي به همراه دوستش با تهيه يک وصيتنامه جعلي که در آن تمام اموالش به خواهرزاده اش بخشيده شده بود، سعي داشتند بدون اينکه کسي متوجه شود اثر انگشت اين زن مرده را روي وصيت نامه بزنند و با اين وسيله تمام ثروت او را تصاحب کنند. بعد از اعلام شکايت بستگان اين زن، هر دو دختر جوان دستگير شدند. آنها پس از دستگيري به جرم خود اعتراف کردند. متهم اصلي اين پرونده به ماموران گفت: مي‌خواستم با اينکار ثروت خاله ام را تصاحب کنم. او پول زيادي داشت براي همين وسوسه شدم.

پس از اعتراف دو متهم هردو روانه زندان شدند و در حال حاضر تحقيقات در خصوص اين پرونده همچنان ادامه دارد.

 

 اخبارحوادث -  مردم سالاری

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------